Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på følgende : har Norsk Tipping et minimumsbeløp for å ringe og informere om gevinst ? Er den i så fall på kr 10 000, kr 100 000, 1 million ? Jeg har en 26 ukers kupong, og kontrollerer aldri om jeg har vunnet eller ikke, men lever jo stadig i håpet... Og så tenkte jeg - om ikke NT har ringt lørdag, er det fortsatt håp om en større gevinst ? 🤩

Anonymkode: 05b03...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ringer for første premie, ikke for de andre. 

Anonymkode: c1355...6bc

Skrevet

Hvordan får man kjøpt 26 uker kupong?

Anonymkode: e9fe6...421

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På NT sin nettside. Jeg kjøper en 26 uker kupong, og deretter setter jeg spillepause i 180 dager :) . Hvis ikke, blir jeg bare fristet til å spille for småpremiene som innimellom kommer. Etter 180 dager/26 uker, "reinvesterer" premiene, pluss det ekstra som trengs, i nye 26 uker. Og en dag ringer NT.... :hoppendeglad:

Anonymkode: 05b03...a27

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan få kjøpt det hos kommisjoner også. Selv om det ikke står som et av valgene på slippen så kan du spørre etter et vist antall uker 

Anonymkode: d4439...77c

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

De ringer for første premie, ikke for de andre. 

Feil. De ringer for andre premie om den er stor nok (usikker på sum, men pappa fikk tlf da han vant 2. premie i vikinglotto. Han vant mange millioner).

Anonymkode: 88ba1...0e5

Skrevet

Har håpet i 20 år. Like skuffet hver helg. 😥

Anonymkode: efc34...ad2

Skrevet

Ja når ringer de da? Når på døgnet?

Så mange svar.... Men ingen svarer riktig.

Anonymkode: 364b6...38d

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. De ringer for andre premie om den er stor nok (usikker på sum, men pappa fikk tlf da han vant 2. premie i vikinglotto. Han vant mange millioner).

Anonymkode: 88ba1...0e5

Min mormor vant 2. premie i Viking Lotto. Fikk aldri noen telefon fra Norsk Tipping. Mulig de kun tar kontakt dersom premien på 1 million eller over?

Skrevet

Jeg har aldri vunnet mer enn 5000 kroner og da ringte de ihvertfall ikke. Men vanligvis når jeg vinner småpremier står det i SMS noe ala: Gratulerer du har vunnet 60 kroner i Vikinglotto og den gangen jeg vant 5000 sto det bare at jeg hadde vunnet, men ikke sum. 

Anonymkode: 52af3...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...