Gå til innhold

Den som er med på leken, må tåle steken. Eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på at kvinner klager over at de sekstrakasseres. Nå mener jeg ikke at det er akseptabelt å voldta, klå og innvadere kvinner fordi de går lettkledd, eller bare fordi de er kvinner.
Men det mange kvinner ikke skjønner, er at de vedlikeholder en del av "dårlig kvinnesyn" når de legger ut bilder på instagram slik at selv jeg som kvinne nesten føler meg invitert til å "ta dem". Ikke at jeg blir fristet altså, er ikke lesbisk, men jeg kan egentlig skjønne menn litt. 
Så kommer det kleine. Kvinnene vil ha denne oppmerksomheten. Oppmerksomheten rundt kroppen sin, rundt hvor sexy de kan være....og de er med på leken så lenge leken er snill. Men det skal ikke så mye mer til enn en ekkel kommentar, og det blir #metoo. 

Anonymkode: 4046f...ef1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner kan være fremstille seg så sexy de ønsker. Det er ikke greit med trakasserende kommentarer uansett. Hvorfor skal det være greit? 

Anonymkode: 17e13...025

• Liker 6
Skrevet (endret)

Vel. Hu berta som dusjet seg meg Novistjok tok en sjanse. Og døde.

Tim er neppe veldig restriktiv. Det kan skje deg og.

Endret av T-Rex
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan være fremstille seg så sexy de ønsker. Det er ikke greit med trakasserende kommentarer uansett. Hvorfor skal det være greit? 

Altså, når du legger ut bilde av rævva di i en stringtruse så er det trakassering å se at rævva er deilig?

Ærlig talt...

Anonymkode: 5ff35...41d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså, når du legger ut bilde av rævva di i en stringtruse så er det trakassering å se at rævva er deilig?

Ærlig talt...

Nei, men det er trakassering å si at den ikke er deilig, tror jeg. Selv synes jeg det er seksuell trakassering å få andres rumper dyttet opp i ansiktet på sosiale medier, men er det noen som bryr seg om meg? N.E.I.D.A. Og jeg som er kvinne og alt. :jolie:

Skrevet
19 minutter siden, T-Rex skrev:

Dette skjønte jeg ikke en jævla dritt av.

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de kan det. De har lov til å ligge foran kameraet, med utrinking, presse silikonpuppene litt opp, lage litt trutmunn med rød leppestift, ligge med rumpa litt i været og skrive "waiting for you". Bare for å spisse det litt. 
Problemet er bare at det ser så naivt ut. De tenker, eller like å tenke at menn tenker "se på denne rypa. Vi kan bare drømme om å få henne". Mens det sitter andre kvinner der og lurer på hva hun tenker med, holder tankene sine for seg selv, mens enkelte menn tenker at hun der ber om bekreftelse, tenker at hun er leken og klår på henne når de ser henne på byen. Plutselig blir ikke oppmerksomheten som hun ville. Plutselig ble det ikke bare med komplimenter lenger, men menn som har misforstått litt. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på at kvinner klager over at de sekstrakasseres. Nå mener jeg ikke at det er akseptabelt å voldta, klå og innvadere kvinner fordi de går lettkledd, eller bare fordi de er kvinner.
Men det mange kvinner ikke skjønner, er at de vedlikeholder en del av "dårlig kvinnesyn" når de legger ut bilder på instagram slik at selv jeg som kvinne nesten føler meg invitert til å "ta dem". Ikke at jeg blir fristet altså, er ikke lesbisk, men jeg kan egentlig skjønne menn litt. 
Så kommer det kleine. Kvinnene vil ha denne oppmerksomheten. Oppmerksomheten rundt kroppen sin, rundt hvor sexy de kan være....og de er med på leken så lenge leken er snill. Men det skal ikke så mye mer til enn en ekkel kommentar, og det blir #metoo. 

Nei, kvinner vil ha suksess sosialt og hos menn, og beklageligvis så er de eneste gangene menn beundrer de når de viser frem kroppen sin. Om menn bare hadde vært mindre sexistiske og anerkjent kvinner som mennesker, med fascinerende interesser, talenter, smarte ideer og generelt vurdert kvinner på en annen måte enn seksuelt, så hadde det ikke vært nødvendig for kvinner å søke oppmerksomhet og bekreftelse på denne måten. I dag får en instagram babe en million mer ros og anerkjennelse enn kvinnelige hjerneforskere som finner medisinske gjennombrudd, og kvinnelige sportsutøvere som slår nye rekorder.

Og jo, det skal mye mer til en en ekkel kommentar før det blir #metoo.

Er ikke enig i innlegget ditt. Du virker til å ha misforstått veldig mye, eller evn være mann som uttaler deg. Heller egentlig det siste, for å kalle kvinners grenser mot uakseptabel oppførsel og overgrep for "klaging" er jo helt bak mål.

Anonymkode: aed79...c4d

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt...

En ræv er hvertfall ikke deilig. Tenk på at det er den du driter med

Anonymkode: aebf2...f0e

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer mer dritt ut av kjeften på folk etter min mening.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, T-Rex skrev:

God jul og hils til Peder!

Anonymkode: e9ffd...b39

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner vil ha suksess sosialt og hos menn, og beklageligvis så er de eneste gangene menn beundrer de når de viser frem kroppen sin. Om menn bare hadde vært mindre sexistiske og anerkjent kvinner som mennesker, med fascinerende interesser, talenter, smarte ideer og generelt vurdert kvinner på en annen måte enn seksuelt, så hadde det ikke vært nødvendig for kvinner å søke oppmerksomhet og bekreftelse på denne måten. I dag får en instagram babe en million mer ros og anerkjennelse enn kvinnelige hjerneforskere som finner medisinske gjennombrudd, og kvinnelige sportsutøvere som slår nye rekorder.

Og jo, det skal mye mer til en en ekkel kommentar før det blir #metoo.

Er ikke enig i innlegget ditt. Du virker til å ha misforstått veldig mye, eller evn være mann som uttaler deg. Heller egentlig det siste, for å kalle kvinners grenser mot uakseptabel oppførsel og overgrep for "klaging" er jo helt bak mål.

Anonymkode: aed79...c4d

Kvalitet foran kvantitet for meg. De kvinner jeg kjenner som er sammen med bra menn er ikke instababes. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ræv er det deiligste som finnes for mange menn. Elsker å dytte hele ansiktet mitt opp i rumpa på en dame, tunge og munn over alt 😄

Anonymkode: f9d07...137

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det deilig å få en fis når du dytter hele ansiktet opp i rumpa på ei dame? Fy faen ekkelt ass.

Anonymkode: 3cb65...362

Skrevet

Kvinner og menn som legger ut lettkleddbilder vil ha oppmerksomhet. Men de er så dumme at de tror de skal få bare positiv oppmerksomhet. Ergo: Dumme folk eksponerer seg på den måten. 

Anonymkode: d8e12...7ae

Skrevet

Metoo er når en uattraktiv mann gir seksuell oppmerksomhet.

Anonymkode: 9771e...aab

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...