AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 I omtrent 8 år har jeg drukket energidrikk hver eneste dag. Gjennomsnittlig 2 bokser hver dag. Favoritten er burn. Da denne kom som en sukkerfri variant for omtrent 3-4 år siden, gikk jeg fast over til denne. Denne ble trøsten min. Kosen min (erstattet godteriet jeg tidligere trøstespiste) Jeg klarer ikke å slutte. Helt ærlig er jeg overrasket over at jeg ikke merker noen helseplager. Det er jo vanvittige mengder energidrikk over så lang tid. Leser om mennesker som får hjertesvikt osv etter tre bokser.. Tips til å kutte ut? Trappe ned eller tvert bort? Er det så farlig som «de sier» ? Anonymkode: 54aec...62b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I omtrent 8 år har jeg drukket energidrikk hver eneste dag. Gjennomsnittlig 2 bokser hver dag. Favoritten er burn. Da denne kom som en sukkerfri variant for omtrent 3-4 år siden, gikk jeg fast over til denne. Denne ble trøsten min. Kosen min (erstattet godteriet jeg tidligere trøstespiste) Jeg klarer ikke å slutte. Helt ærlig er jeg overrasket over at jeg ikke merker noen helseplager. Det er jo vanvittige mengder energidrikk over så lang tid. Leser om mennesker som får hjertesvikt osv etter tre bokser.. Tips til å kutte ut? Trappe ned eller tvert bort? Er det så farlig som «de sier» ? Anonymkode: 54aec...62b Har du sjekka helsa di i det siste Da? Anonymkode: 83ddc...e6b
lykkefuglen57 Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Niks. Individuelt så om du tåler det, kos deeeg
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 1 pr dag er nok helt innafor. Så hadde prøvd å redusere til det. Nå er det jo faktisk mye gode ting i burn også, som b12 vitamin. Er jo kun koffeininnholdet som er for høyt. Men nå drikker jo mange både 20 og 30 kopper kaffe pr dag, så hadde ikke vært så veldig nervøs. Anonymkode: 2d334...36c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Du utsetter tennene dine for æ utrolig mye syreangrep da! Ville ikke anbefalt noen å drikke disse daglig, langt mindre 2 ganger daglig. Håper du bruker godt med fluor. Hilsen tannpleier Anonymkode: 0a00f...eb8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 Er det så mye verre enn å drikke mye kaffe og brus da? Anonymkode: 20456...592
LittKoko Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 (endret) Ja Endret 31. august 2018 av LittKoko
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det så mye verre enn å drikke mye kaffe og brus da? Anonymkode: 20456...592 Anbefaler ikke å drikke brus hver dag heller. Kaffe gir mindre syreskader enn disse leskedrikkene Anonymkode: 0a00f...eb8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler ikke å drikke brus hver dag heller. Kaffe gir mindre syreskader enn disse leskedrikkene Anonymkode: 0a00f...eb8 Nei, skjønner jo det, men det er ikke sånn at folk blir akutt i dårlig form av det. Poenget var at jeg tror ikke man merker to energidrikk per dag på helsa hvis alt annet er likt. Spesielt ikke når det er den sukkerfrie varianten. Anonymkode: 20456...592
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, skjønner jo det, men det er ikke sånn at folk blir akutt i dårlig form av det. Poenget var at jeg tror ikke man merker to energidrikk per dag på helsa hvis alt annet er likt. Spesielt ikke når det er den sukkerfrie varianten. Anonymkode: 20456...592 Jeg tenkte mtp syreskader på tenner. Det gir ganske mye syreskade å drikke brus ol hver dag. Med eller uten sukker spiller ingen rolle. Anonymkode: 0a00f...eb8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #11 Skrevet 11. september 2018 Hvis du har byttet dette mot å trøstespise godteri - som du skriver, er dette mye bedre for helsa, og også tennene, selvom de ikke elsker verken brus, saft eller energidrikker 😊 Anonymkode: cf933...200
SnoopyBoy Skrevet 12. september 2018 #12 Skrevet 12. september 2018 På 31.8.2018 den 16.00, AnonymBruker skrev: I omtrent 8 år har jeg drukket energidrikk hver eneste dag. Gjennomsnittlig 2 bokser hver dag. Favoritten er burn. Da denne kom som en sukkerfri variant for omtrent 3-4 år siden, gikk jeg fast over til denne. Denne ble trøsten min. Kosen min (erstattet godteriet jeg tidligere trøstespiste) Jeg klarer ikke å slutte. Helt ærlig er jeg overrasket over at jeg ikke merker noen helseplager. Det er jo vanvittige mengder energidrikk over så lang tid. Leser om mennesker som får hjertesvikt osv etter tre bokser.. Tips til å kutte ut? Trappe ned eller tvert bort? Er det så farlig som «de sier» ? Anonymkode: 54aec...62b wow, jeg kunne skrevet dette selv. Har drukket burn i alle år, drikker nå brun zero, da denne er uten sukker. Men syra er jo ikke bra for tennam men det vet du vel selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå