Charmina Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Hei! Jeg har akkurat registrert meg men det er noe jeg ikke får til : Hvordan får man navnet sitt under alle innleggene man skriver - og ikke minst så vil jeg gjerne ha smiletegn ved siden av. Er litt "grønn" når det gjelder dette, og håper på hjelp!1 Klemmer
Gjest Hege Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 Hei! Hvis du går inn på din profil (du finner pekeren liker over her), ser du et felt som heter "signatur". Der finner du også litt info om hvordan du lager smilefjes i signaturen. Så gå du hit og finner deg en du liker Husk å taste inn passordet ditt inne på "profil", ellers går det ikke. _________________ Hege(Misha)1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-07 00:21 ]
Charmina Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2002 hei igjen Takk for svar!! Jeg har gjort dette, men det kommer alikevell ikke noe signatur under innleggene mine!1 Hva gjør jeg da galt? Når jeg trykker og ser profilen min er det jo riktig under signatur med smilefjes og det hele! Hva er galt? Klemmer fra den "grønne"
Marianne Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Du må krysse av på den nederste avkrysningsboksen når du skriver innlegg. Der det står vis signatur 12
Charmina Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2002 Hei Takk for svar, nå må jeg prøve............12
Charmina Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2002 HURRA!! Nå funket det endelig! TAKK TAKK!! Klemmer12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå