Gå til innhold

Kvinner skal passes så på! jævla mas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ikke menn som er så ivrige :P det er andre damer. ALT skal gjøres om til en fare. "han kan være psykopat" "han kan bli voldelig" "ikke finn deg i ditt og datt". Hvorfor er damer så på dette? Jeg har aldri problemer med menn, likevel har damer lett for å begynne med pjattet sitt. Virker som mange kvinner bare ser etter den minste lignende ting, slik at hun kan slenge om seg med diagnoser og late som hun er en god menneskekjenner? Jeg har som sagt, aldri hatt slike problemer med menn, men disse damene som har hatt det, er de samme som går og prater på denne måten.. 

Anonymkode: ef47e...2f4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de, imotsetning til deg, kanskje har opplevd nettopp - en psykopat? Hva er det du lurer på, egentlig?

Anonymkode: 6d2b0...3ac

• Liker 15
Skrevet

Som oftest er det snakk om at to personer kan bringe frem det verste eller det beste i hverandre. En drittsekk i ett forhold kan være verdens snilleste i ett annet forhold. 

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er ikke menn som er så ivrige :P det er andre damer. ALT skal gjøres om til en fare. "han kan være psykopat" "han kan bli voldelig" "ikke finn deg i ditt og datt". Hvorfor er damer så på dette? Jeg har aldri problemer med menn, likevel har damer lett for å begynne med pjattet sitt. Virker som mange kvinner bare ser etter den minste lignende ting, slik at hun kan slenge om seg med diagnoser og late som hun er en god menneskekjenner? Jeg har som sagt, aldri hatt slike problemer med menn, men disse damene som har hatt det, er de samme som går og prater på denne måten.. 

De går vel rundt og er livredde da, en kollektiv angstdiagnose. Skjønner det ikke selv, men jeg er glad jeg slipper.

Anonymkode: 026ed...8f7

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de, imotsetning til deg, kanskje har opplevd nettopp - en psykopat? Hva er det du lurer på, egentlig?

Men da er nesten alle menn psykopater. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De går vel rundt og er livredde da, en kollektiv angstdiagnose. Skjønner det ikke selv, men jeg er glad jeg slipper.

Var ikke så redd i utgangspunktet, men når man skal høre på damer så ermet rart hva som kan fremkalles.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke så redd i utgangspunktet, men når man skal høre på damer så ermet rart hva som kan fremkalles.

Jeg er ikke redd for psykopater heller da. Jeg lurer forresten på om folk flest vet hva psykopati er for noe. 

Skrevet

Er faktisk litt enig. Jeg mener IKKE at man skal finne seg i dritt, men syns ofte den minste ting skal diskuteres opp og ned til den lille tingen plutselig har blitt til noe det ikke er.  

Anonymkode: f6954...4bc

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er nesten alle menn psykopater. 

Jeg har bare møtt ei som har vært sånn du beskriver... Og hun hadde god grunn, mannen sitter heldigvis inne nå. Men om du tenker her inne på KG, så. De finner vel støtte i hverandre her, og da kan det virke litt mye for oss andre. Blir som bv skremselsgreiene på fb, mange som mener barnevernet bare tar barn ut av det blå - men det er jo ikke så himla mange, sånn egentlig. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Duff skrev:

Som oftest er det snakk om at to personer kan bringe frem det verste eller det beste i hverandre. En drittsekk i ett forhold kan være verdens snilleste i ett annet forhold. 

Har opplevd det selv. Men det fornektes virkelig av disse damene. "jeg trodde også jeg skulle forandre han, men var bare naiv som alle andre". Hvor mange slike dåpeligheter er der egentlig?  Jeg har aldri tenkt at jeg er den ene virkelig spesielle som kan forandre alle, men jeg har alltid hatt troa på at den jeg liker kunne behandle meg annerledes. (nå har ikke jeg gått etter driftsikker heller da). Men likevel, det er mer paranoide kvinnfolk enn det er psykopatiske menn. 

Skrevet

Er du mann, TS? Det er ikke først og fremst meningene dine jeg sikter til, men måten du ordlegger deg på.

Anonymkode: 68fa5...841

• Liker 3
Skrevet

Er du mann, TS? Det er ikke først og fremst meningene dine jeg sikter til, men måten du ordlegger deg på.

er kvinne.

Skrevet

Kvinner har større risiko i et forhold på grunn av forskjell i fysisk styrke, og dermed større grunn til aktsomhet.

Eller for å si det på en annen måte: Det mennesket som er farligst for en kvinne er partneren. 

Anonymkode: 2d565...4ef

• Liker 6
Skrevet

Blir faktisk litt skeptisk til deg, jeg, TS..

Du virker ikke så veldig empatisk.

Anonymkode: 6d782...bfa

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

er kvinne.

Hvorfor distanserer du deg da fra kvinner? Du generaliserer kvinner og det på negativt vis,ser kvinner som én gruppe, slik enkelte menn gjør når de ikke har nok forståelse for kvinner til å skille individer.

Forresten er voldelige menn et langt mer alvorlig problem enn paranoide kvinner. Hvem tror du gjør størst skade?

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor distanserer du deg da fra kvinner? Du generaliserer kvinner og det på negativt vis,ser kvinner som én gruppe, slik enkelte menn gjør når de ikke har nok forståelse for kvinner til å skille individer.

Forresten er voldelige menn et langt mer alvorlig problem enn paranoide kvinner. Hvem tror du gjør størst skade?

Kommer an på hvordan du definerer vold.

Skrevet

Blir faktisk litt skeptisk til deg, jeg, TS..

Du virker ikke så veldig empatisk.

Anonymkode: 6d782...bfa

Hvordan da? Fordi jeg går lei av kvinners egenskap til å mase ekstremt? Det er vel en grunn til at mange kvinner samlet fort blir kalt "høns"? Det høres ut som en hønsegjeng. Jeg kjenner jo mange kvinner det går an å prate normalt til og, men jeg har aldri blitt "beskyttet" av menn slik jeg blir av diverse bekjente kvinner. De ser etter en fare ved ALLE, tror selv de er gode menneskekjennere, har alltid noe negativt å si om andre. Nå vil sikkert mange komme og si at "jammen hun har mest sannsynlig rett", har aldri opplevd det. Det eneste jeg opplever er at disse alltid går og ser etter feil hos andre, slik at de kan gjøre seg viktige og late som de har så spesielle evner til å se de og de trekkene. 

Det skal ingenting til før en virker lite sympatisk da.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kommer an på hvordan du definerer vold.

Hva mener du egentlig med det du skriver her?

Vet du ikke hva vold er for noe? Er frykt for skade verre enn å utøve skade?

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det du egentlig sier er at hvis en kvinne mener noe om andre kvinner som ikke er utelukkende positivt så lurer du fælt på om det er en mann som skriver det? Gratulerer med å ha gjort nok en tråd til en kjønnskamp.

Forresten er voldelige kvinner et langt mer vanlig problem enn voldelig kvinner.

Anonymkode: 34442...443

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har større risiko i et forhold på grunn av forskjell i fysisk styrke, og dermed større grunn til aktsomhet.

Eller for å si det på en annen måte: Det mennesket som er farligst for en kvinne er partneren. 

Anonymkode: 2d565...4ef

Hæ??? er partneren alltid det farligste? Er da mange som kan være farligere enn kjæresten våres vil jeg tro? 

Er kanskje noe sant i ditt første avsnitt. Men kan man ikke la være å innlede et forhold da, hvis det er slik at man som kvinne må stå litt til ansvar dersom hun velger en mann. Jeg driter i den slags type aktsomhet. Har selv vært så sint at jeg kan slå andre, knuse ting osv. Det merkelige er at dersom det er jeg som kvinne som slår mannen, så er det ikke så veldig farlig.
Slår mannen meg så setter kvinnene i gang: "kom deg ut av forholdet!!" "du tror kanskje ikke du fortjener bedre men det gjør du! dette er helt feil!" hvem bestemte egentlig hva som er feil osv? 
Og nei, jeg er ikke oppvokst i voldelig hjem, så ingen hobbyeksperter takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...