AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Er det normalt å få skyggestreker på flere graviditetstester? Jeg tok 2 tester på morgenurin idag, begge hadde en VELDIG svak strek. Tok en til nå kl 13. Denne hadde også en veldig svak strek. Kan man få så mange skyggestreker? Eller kan jeg være så heldig at jeg endelig er blitt gravid? Anonymkode: 13624...a77
Gjest BethD Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Vanskelig å si uten bilde. Men høres ut som du er gravid
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Det er litt dårlige bilder... strekene er sterkere i virkeligheten. Ts Anonymkode: 13624...a77
Gjest BethD Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Ahh. RFSU ja.... da er det aldri godt å vite dessverre. De er drit dårlige
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 fikk det av og til på rfsu testene, i flere måneder. var aldri gravid, og både jeg og flere har gitt opp hele merket. kjøp heller fra en annen type, dette er bare bortkastet penger 🤷🏼♀️ Anonymkode: b8462...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Ser ikke antydning til streker en gang der jeg. Anonymkode: 4ecc5...440
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 På 4.9.2018 den 1.10, AnonymBruker skrev: fikk det av og til på rfsu testene, i flere måneder. var aldri gravid, og både jeg og flere har gitt opp hele merket. kjøp heller fra en annen type, dette er bare bortkastet penger 🤷🏼♀️ Anonymkode: b8462...8bb Man ser streken veldig godt på RFSU -testene når man faktisk får strek. At folk iherdig prøver å tolke nesten usynlige fargerester som positiv test er jo ikke testene sin feil. Anonymkode: 4ecc5...440 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 På 31.8.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev: Det er litt dårlige bilder... strekene er sterkere i virkeligheten. Ts Anonymkode: 13624...a77 Jeg tror du bør ta en annen test. Hvor er du i syklusen? Her er et bilde av testene jeg tok når jeg fikk positiv test 12dpo RFSU øverst, lloyd test i midten og digital nederst. Strekene på RFSU sine er etter min erfaring veldig svake. Tok en idag også (1 dag etter mens sku komme, og 4 dager etter positiv digital) Ingen tvil om at RFSU testen jeg tok idag er positiv altså, men den er jo svak. Forrige svangerskap fikk jeg STERK strek dagen jeg sku ha mensen, men det var en annen test med samme følsomhet 😊 så jeg krysser fingrene for deg🤞🏻 Har tatt noen negative RFSU strimler, og de har alltid vært blendahvit. Så jeg har aldri fått skygge på dem. Anonymkode: c840f...87c
frk.Sanna Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 På 31.8.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev: Det er litt dårlige bilder... strekene er sterkere i virkeligheten. Ts Anonymkode: 13624...a77 Ser strek på den ene testen. Er bedre om du snur bilde☺️ Hvordan har det gått med deg? Fått nye positive tester?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du bør ta en annen test. Hvor er du i syklusen? Her er et bilde av testene jeg tok når jeg fikk positiv test 12dpo RFSU øverst, lloyd test i midten og digital nederst. Strekene på RFSU sine er etter min erfaring veldig svake. Tok en idag også (1 dag etter mens sku komme, og 4 dager etter positiv digital) Ingen tvil om at RFSU testen jeg tok idag er positiv altså, men den er jo svak. Forrige svangerskap fikk jeg STERK strek dagen jeg sku ha mensen, men det var en annen test med samme følsomhet 😊 så jeg krysser fingrene for deg🤞🏻 Har tatt noen negative RFSU strimler, og de har alltid vært blendahvit. Så jeg har aldri fått skygge på dem. Anonymkode: c840f...87c Takk for svar. Har en veldig ustabil syklus, så helt ærlig aner jeg ikke hvor jeg er. Har aldri fått skyggestrek med de testene før, men ser at mange andre har fått det. 3 timer siden, frk.Sanna skrev: Ser strek på den ene testen. Er bedre om du snur bilde☺️ Hvordan har det gått med deg? Fått nye positive tester? Har tatt en pause fra testingen noen dager, så er planen å ta en ny en i morgen eller lørdag. 😊 Anonymkode: 13624...a77 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #11 Skrevet 12. september 2018 På 6.9.2018 den 13.24, AnonymBruker skrev: Man ser streken veldig godt på RFSU -testene når man faktisk får strek. At folk iherdig prøver å tolke nesten usynlige fargerester som positiv test er jo ikke testene sin feil. Anonymkode: 4ecc5...440 Ja, men nå har det seg jo sånn at ikke alle får tydelige streker. Og da blir det med ett mye vanskeligere når rfsu testene nærmest har blitt berømte her inne for røde streker - men likevel ingen graviditet. Også har du den andre gruppa, som får samme type strek, som faktisk ér gravide. I forrige svangerskap testet jeg for «morroskyld» med rfsu testene jeg hadde igjen. Streken jeg fikk var omtrent like svak som den søstern tok - altså, min ikke gravide søster. På de andre testene der imot var streken veldig tydelig. Anonymkode: b8462...8bb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #12 Skrevet 12. september 2018 Må legge ved; det bildet ts la ved her, det var jammen ikke mye sterkere strek på min test, til tross for at jeg var ni uker på vei. Og nå skal det sies igjen, det samme gjaldt for søsteren min som aldri har vært gravid. Er det rart man sår tvil da... Forresten ts; når man må redigere bildene for å vise streken tydeligere, da har man som regel negativ test... Dessverre Kjøp fra et annet merke og test på ny om noen dager? Anonymkode: b8462...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå