Gå til innhold

At reality aldrig dør ut, er ett dårlig tegn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av nysgjerrighet har jeg nå sett 2 episoder av paradise og noen klipp av ex on the beach. Samt noen andre hjernedøde reality shows fra usa.

Altså voksne folk bruker sin tid her på jorda til å se på det der? Det skremmer meg og det er flest kvinner som ser dette om jeg ikke tar feil. Har jobbet i dameyrke i snart 20 år, så jeg er klar over at kvinner er mer opptatt av normer og sosiale ting en menn. Det helt ok det, men hvor lite reflektert over livet er man når en sitter å koser seg med det der? H-man fra 80 tallet hadde mer moral og underholdningsverdi en det der. Det som bekymrer meg er hva folk potensielt anser som verdi og synet på hvordan man skal leve.

Har hørt unnskyldninger om at man trenger å koble av å se noe hjernedødt. Men det er en elendig unnskyldning. Blir som å si at man skal putte i seg potetgull fordi man er sulten.

Anonymkode: 0f58f...78d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du skriver ett dårlig tegn så blir jeg nysgjerrig. Hvilke andre dårlige tegn tenker du på, og hva er det dårlige tegn på?

Anonymkode: 579c2...08c

• Liker 4
Skrevet

Så lenge folk fortsetter å følge med på slikt søppel, så kommer TV-produsentene selvfølgelig å fortsette med slike TV-serier. 

Anonymkode: 82540...11c

Skrevet

Tenker at religiøse fanatikere kanskje har noen gode poenger likevel når jeg ser slik søppel.

Anonymkode: 17e40...121

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...