Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #61 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har 3 Men har ikke brukt de andre på en stund.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. mars 2005 #63 Skrevet 15. mars 2005 Nei, har ikke flere, kanskje jeg skal skaffe meg en Ottar
Crazee Skrevet 15. mars 2005 #64 Skrevet 15. mars 2005 Nei, har berre eitt nick. Men, om eg skulle hatt eitt til, så måtte det vera om eg fann det naudsynt for å unngå forutinntekne haldningar på grunn av synspunkt andre måtte tilleggja meg (med urette, eg har opplevd det her) - eller at spørsmål/problemstillingar vert tolka annaleis enn eg meinar på grunn av synspunkt eg er kjent for. Eit "reservenick" kunne dermed bli brukt no og då for å unngå "bagasje" som følgjer med eit velkjent nick.
Gjest en gjest Skrevet 15. mars 2005 #65 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har flere nick. Jeg har to registrerte nick, men det er sikkert to år siden sist jeg brukte de. Var her en del før, men nå blir det veldig sporadisk. Kanskje hver dag i en uke, eller fem ganger i måneden, før det blir et år til neste gang. Ikke det at jeg ikke finner tak i passord, men gidder ikke å logge inn for hvert år jeg stikker innom. Derfor blir jeg som oftest gjest. I tråder med mange gjester (om jeg husker det) så lager jeg meg et gjestenick for å skille meg fra andre gjester. Gjestenavnene kan også være ulike, velger et som ikke er til å forbindes med andre nick i tråden. Ulempe med gjest er alle usaklige kommentarer. Fordelen med å være gjest er at folk forstår seg på innholdet mitt alene, uten å sammenligne med tidligere uttalelser. (Eks: Jeg vet at du stemmer Høyre, så derfor er dine argumenter mot EU dårlige, rett og slett fordi du egentlig er for EU). Og for de som har "kjente" nick, forstår jeg veldig godt at de vil ha et annet nick eller være anonym når de skal ta opp noe spesielt.
Gjest *Fiona* Skrevet 16. mars 2005 #66 Skrevet 16. mars 2005 Ulempe med gjest er alle usaklige kommentarer. Fordelen med å være gjest er at folk forstår seg på innholdet mitt alene, uten å sammenligne med tidligere uttalelser. (Eks: Jeg vet at du stemmer Høyre, så derfor er dine argumenter mot EU dårlige, rett og slett fordi du egentlig er for EU). Og for de som har "kjente" nick, forstår jeg veldig godt at de vil ha et annet nick eller være anonym når de skal ta opp noe spesielt. Enig i det der med forutinntatte meninger, iallfall hvis man er en ikke-jatter... da ser folk nicket, bestemmer seg for hva de synes om det, tar på seg de fargede brillene og svarer deg deretter. Kjempeirriterende. Sånn sett kan jeg forstå de som velger å være gjester innimellom.
Nick Etmitt Skrevet 16. mars 2005 #67 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har tre nick: Ett som jeg bruker for å være ekkel mot andre brukere, ett som jeg bruker til rasistisk propaganda, og ett hvor jeg bare er idiot. Hva er galt med det?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #68 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har tre nick: Ett som jeg bruker for å være ekkel mot andre brukere, ett som jeg bruker til rasistisk propaganda, og ett hvor jeg bare er idiot. Hva er galt med det? Ingenting. Forresten har du en strålende billedgjøring av den velbrukte engelske betegnelsen "Shithead."
Gjest Ninakanin Skrevet 16. mars 2005 #69 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har ikke nick, jeg heter ninakanin på orntli' Men neida, jeg har bare ett. Er jo meg liksom, er ikke noe sensur her..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå