Gå til innhold

Har du fleir nick?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

nope...kunne ikke finne et bedre nick enn foxylady...så, det måtte bli det....gidder ikke lage flere da...så..nei det har eg ikke

Skrevet

Jeg er bare LilleBille :)

Hadde riktignok et annet nick første tiden jeg var innom på det gamle forumet - men det var ikke for mange innleggene .. før jeg "fant meg selv".

Gjest gjesta
Skrevet

Har bare ett jeg og. Tror jeg hadde rota det til dersom jeg skulle ha flere.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Har bare ett jeg og. Tror jeg hadde rota det til dersom jeg skulle ha flere.

Jeg er også bare én, og med mitt rotehode hadde jeg nok raskt avslørt meg selv uansett :-)

Skrevet

Har bare hatt det her, og synes at det holder i lange baner...dessuten er det meg! :tunge1:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har også bare et nick. Enklest sånn.

Skrevet

Holder meg til Charmina jeg - hatt det lenge og det er liksom meg da!Var en annen som fant det på til meg!

Gjest *Fiona*
Skrevet

Nope. The one and only, *Fiona*.

Hadde et eget uregistrert nick før jeg registrerte Fi, men det var før jeg skjønte hvordan ting funka, satt meg ikke inn i det bare. Men vitsen med å ha flere personligheter her inne slår meg som omtrent like forstyrret som å ha det i virkeligheten... tror du må være bra spesiell for å pull that one off...

Ser flere her har nevnt en som heter Minnie. Hvem er det? Har sett det flere steder i andre tråder og får følelsen av at det har skjedd noe festlig her?? Share share! *nysgjerrig*

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt andre før, men bare en av gangen. Men nå blir jeg meg en stund tenker jeg. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er bare LoisLane. Tenk hvis Supermann var innom og jeg kalte meg Magda eller no!

*Fiona*: Minnie var et oppdiktet nick med et heftig privatliv og bestemte meninger. Hun (de?) provoserte mange i sin tid. Jeg tror forresten hun har dukket opp igjen...

Skrevet

Har en bruker til her, skrev mye med den en stund, men følte meg mer komfortabel som Arwen.

Bruker det andre kun ved "nødstilfeller" nå :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bruker det andre kun ved "nødstilfeller" nå :ler:

Greit med et nødnick hvis man skal skrive om veldig personlige ting. :wink:

Skrevet

Oi. Det glemte jeg; Jeg har også et nødnick. Ikke fordi jeg trenger det til pinlige og personlige utleveringer, men fordi det er ett forum jeg ikke kommer inn på som Retz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...