Gå til innhold

Har du fleir nick?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er bare kjeks - men har vært her under et annet nick tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det holder med ett.

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet
Har ikke andre nick- men har hatt flere andre tidligere, bare aldri samtidig.  :)

Samme her 8)

Skrevet

Øyebryn Camilla :ler: husker henne! (nicket er aktivt enda det :wink: )

Jeg også husker.. fra gamle dager! Knall-artig Øyebryn-Camilla! Og jammen fikk dere provosert Minnie til kokepunktet også! :hoho:

Skrevet

Nei, jeg holder meg bare til et. Registrerte meg med et annet nick en gang, men bruker det aldri.

Skrevet

Har bare ett nick her, og den samme avataren som i steinalder'n. På LF (er ikke der for tiden) har jeg et nesten likt nick, men mange forskjellige avatarer. På et tredje forum har jeg et helt annet nick, og det sier jeg ikke hva er, for der har jeg behov for å være litt anonym... av forskjellige årsaker. Ihvertfall en stund til....

Skrevet

Nei,har bestandig het Koldbruna her.Kommer ikke til å bytte heller,siden jeg liker navnet så godt.

Koldbruna

Gjest Valhalla
Skrevet
Nei,har bestandig het Koldbruna her.Kommer ikke til å bytte heller,siden jeg liker navnet så godt.

Koldbruna

jeg blander sammen deg og Brunhilde hehe

Skrevet

Koldbruna

Er det egentlig et ku-navn!

Gjest Embla s
Skrevet
Har bare ett nick her, og den samme avataren som i steinalder'n. På LF (er ikke der for tiden) har jeg et nesten likt nick, men mange forskjellige avatarer. På et tredje forum har jeg et helt annet nick, og det sier jeg ikke hva er, for der har jeg behov for å være litt anonym... av forskjellige årsaker. Ihvertfall en stund til....

(hvilke forum er det? og hvorfor er du ikke på lf lenger?)

Skrevet

jeg blander sammen deg og Brunhilde hehe

Det gjør jeg også.... :oops:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg var her med to andre nick før jeg ble Catwoman, ingen av de er i bruk nå, så nå er jeg kun Catwoman.

Så egentlig har jeg vært på KG mye lenger enn profilen min skulle tilsi, omtrent siden starten :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

I et annet forum har jeg 2 nick..begge kvinner.

Skrevet

Jeg har hatt flere andre, har et til som ikke er i bruk.

Skrevet

Er bare Brunhilde. Orker ikke tanken på å skulle sortere flere nick og tanker. Om jeg skriver på jobb hender det at jeg skriver som Brunhilde unplugged, rett og slett fordi jeg ikke vil logge inn der.

Skrevet

Jeg hette noe annet her før :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...