Gå til innhold

Har du fleir nick?

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Har du fleir nick en det du har i skrivande stund?

Det blei nemnt i ein anna tråd her, så no lurar eg fælt på dette...

Kvifor skulle ein ikkje ha berre eit nick? Er det mange som lyg og prøver å gjøyme seg bak ein "flott fasade"?

kvifor?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde øyenbryn camilla, vet ikke om hun er død eller ikke :klø: ble laget for tull sammen med ei annen jeg ikke skal navngi for hun ville pisse off Minnie Emmerdale :ler: de gode gamle dager ;O

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har 2 andre nick. Bruker de ikke, men laget de for å lage litt moro rundt litt ordspill og sånn.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg hadde øyenbryn camilla' date=' vet ikke om hun er død eller ikke :klø: ble laget for tull sammen med ei annen jeg ikke skal navngi for hun ville pisse off Minnie Emmerdale :ler: de gode gamle dager ;O[/quote']

Øyebryn Camilla :ler: husker henne! (nicket er aktivt enda det :wink: )

Gjest gjesta
Skrevet

Nope. Men jeg bytta akkuratt nick.. :)

Gjest Valhalla
Skrevet

I tillegg til Valhalla har jeg Trøffelhelten og Rattlesnake.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke andre nick- men har hatt flere andre tidligere, bare aldri samtidig. :)

Gjest Seleena
Skrevet

Er dette sant?

Skrevet

:ler:

(forresten, kanskje greit å få med seg at Rattlesnake nå heter Rattleshake? Sånn siden du mente du var samme person som han.. :tunge1: )

Gjest Seleena
Skrevet

:ler:

(forresten, kanskje greit å få med seg at Rattlesnake nå heter Rattleshake? Sånn siden du mente du var samme person som han.. :tunge1: )

:tunge1: OK. *Pust pust*

Gjest Valhalla
Skrevet

:tunge1: OK. *Pust pust*

Hehe vart du skremt no. Hadde tenkt å dra den lengre med at jeg var amatørskuespiller og øvde meg på å gå inn i flere roller 8)

Skrevet
Jeg hadde øyenbryn camilla' date=' vet ikke om hun er død eller ikke :klø: ble laget for tull sammen med ei annen jeg ikke skal navngi for hun ville pisse off Minnie Emmerdale :ler: de gode gamle dager ;O[/quote']

Sludder, jeg er min egen person.

Gjest Seleena
Skrevet

Hehe vart du skremt no. Hadde tenkt å dra den lengre med at jeg var amatørskuespiller og øvde meg på å gå inn i flere roller 8)

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest

Anonym nå

Gjest i.i.

+ et par registrerte sideprofiler. Ikke mye å snakke om.

Skrevet

neida. Bare en snegle. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Nope. Jeg har det jeg alltid har hatt. Og den avataren jeg alltid har hatt. Så i går at noen andre også hadde den, men.. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...