Gå til innhold

Hjelp! Leter etter en spesiell tapet, men husker ikke navn/ forhandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en spesiell tapet, men har nå klikket meg rundt på det store internettet i timesvis uten å finne den. 

Den jeg tenker på har hvit bunnfarge, med svarte strek-tegninger av forskjellige ansikter. Mener at motivet er laget av et navn som sikkert er kjent i "interiør-kretser".  Blir veldig takknemlig hvis noen som skjønner hva jeg leter etter kan poste en lenke :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe fra Fornasetti kanskje?

Anonymkode: 842cc...329

Skrevet
5 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg leter etter en spesiell tapet, men har nå klikket meg rundt på det store internettet i timesvis uten å finne den. 

Den jeg tenker på har hvit bunnfarge, med svarte strek-tegninger av forskjellige ansikter. Mener at motivet er laget av et navn som sikkert er kjent i "interiør-kretser".  Blir veldig takknemlig hvis noen som skjønner hva jeg leter etter kan poste en lenke :) 

Denne?

midbec-kvinnoansikten.jpeg

https://www.engelskatapetmagasinet.se/sv/articles/2.223.21722/midbec-kvinnoansikten

Anonymkode: e9cec...cd1

Skrevet
11 minutter siden, Jenki skrev:

De forslagene jeg postet, fant jeg ved å google tapet ansikten. Altså ikke ansikt eller ansikter, men ansikten. Mange flere treff på dette enn på ansikt eller ansikter :) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe fra Fornasetti kanskje?

Der var den vet du! Tusen takk for hjelpen :smilyblomst:    (Og til dere andre, takk for engasjement :) )

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Jenki skrev:

Der var den vet du! Tusen takk for hjelpen :smilyblomst:    (Og til dere andre, takk for engasjement :) )

Tenkte nok det var den!  «Tema e Variazioni» Produsert av Cole & Son, men har desverre ikke vært i produksjon siden 2011 😔

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte nok det var den!  «Tema e Variazioni» Produsert av Cole & Son, men har desverre ikke vært i produksjon siden 2011 😔

Ja,ja, det er jo typisk da....  Jeg får lete etter noen som har en meter liggende på lager, ha,ha. (Hadde tenkt å ramme den inn og ha som et bilde)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Se her @Jenki

Har sett det, men den selges ikke der lenger...

Skrevet

Ja,ja, det er jo typisk da....  Jeg får lete etter noen som har en meter liggende på lager, ha,ha. (Hadde tenkt å ramme den inn og ha som et bilde)

Aha, men da stiller saken seg noe annerledes. Jeg trodde du trengte til en hel vegg eller noe. Hva med å kjøpe noen veggtallerker med diverse motiv du liker og sett de sammen på veggen? Det er jo strengt tatt det tapetet også skal forstille 🤓

Skrevet

Har sett det, men den selges ikke der lenger...

Å, det var synd. Håper at noen har en tapetrull å selge deg. Kanskje på finn.no? Eller gjennom en interiørgruppe på Facebook, eller noen på Pinterest?

Skrevet

patric-johansson-fornasetti-plates-443x5

• Liker 1
Skrevet

Kanskje på Ebay og Amazon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...