AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 Hei, Vet ikke om dette går under kategorien stiv nakke eller ikke, men når jeg lener hodet framover, så merker jeg stiv nakke på bakhodet til venstre: likevel føles det som at det også går litt oppunder baksiden av hodet på venstre side. Foruten at jeg har brukt en ny type nesespray de siste 3 dagene, så har ingen rutiner/lesestillinger/kosthold/trening/stressnivå osv. endret seg. Google hjalp meg ikke ved søk på f.eks. emnetittel her, og fikk bare opp mye rart om hodepine og migrene på FORSIDEN av hodet. Når man merker mest spenning oppover på baksiden av hodet, så fungerer jo ikke Tiger Balsam til samme nytte heller. Bør jeg gi det et par dager, eller bestille lege nå? Kjipt å bestille lege nå hvis det går over i morgen. Merket at jeg hadde det stivt bak i går, og tenkte det ville gå over utover natten, men merket det veldig når jeg sto opp. Erfaringer? Anonymkode: d8dfd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Del Skrevet 31. august 2018 Stiv nakke ja. Kan ha ligget lit forkjært, da kan man få vondt i nakken og etterhvert hode. Legen får ikke gjort så mye med det. Tøying er viktig. Går det ikke over etter noen dager med tøying så er det massasje som må til. Anonymkode: 96629...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Del Skrevet 31. august 2018 Ikke hjerneblødning i bakre venstre del? Anonymkode: d8dfd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Del Skrevet 31. august 2018 Du er bekymret for hjerneblødning? Det var da å ta hardt i. Hadde du hatt hjerneblødning så hadde du ikke klart å sitte på kg og skrevet. Du hadde ikke klart å tenke klart og bevege deg på en kontrollert måte. Så legg bort den tanken Stive nakkemuskler er veldig, veldig vanlig. Ofte gir det hodepine, men ikke alltid. Anonymkode: 96629...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Del Skrevet 31. august 2018 Kan være andre type skader/blødninger som gjør det vondt? Anonymkode: d8dfd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Del Skrevet 31. august 2018 Ved stiv og øm nakke så ville jeg ikke ha tenkt skader/blødninger, uten at du faktisk har skadet deg i en eller annen form. Se det an da. Men det er nesten garantert stive muskler, som sikkert halvparten av alle har. Veldig vanlig og dukker plutselig opp hvis man har ligget litt feil, sittet litt feil over lengre tid, vært stresset og sittet med skuldrene høyt osv. Anonymkode: 96629...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #7 Del Skrevet 31. august 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Kan være andre type skader/blødninger som gjør det vondt? Anonymkode: d8dfd...8ac Er jo nettopp det tråden handler om! Oi... det gjør vondt i bakhodet! Hjerneblødning! Nei? Nakkevondt, ja... ja, det er jo på akkurat samme sted, sant det... Anonymkode: d8dfd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå