AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Hei. På fredag tråkket jeg over, ikke veldig kraftig, men kraftig nok til at jeg har hatt vondt og nesten ikke klart å gå. På mandag/tirsdag ble det bedre og det gjorde kun vondt å bevege foten sidelengs, og onsdag/torsdag føltes den helt grei men noe stiv. Valgte derfor å dra på to-timers håndballtrening og det gikk problemfritt. Nå har der i mot problemet kommet, og ankelen har hovnet opp igjen og gjør like vondt som den gjorde rett etter overtråkket. Hva gjør jeg nå? Er det noe som hjelper? Har jeg slått opp noe og bør jeg sjekke noe? Anonymkode: f8af7...d2f
penny_ Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Når jeg har tråkket over eller trødd feil, så har jeg gjerne ventet 1-2 uker før jeg har vært helt bra.
Inwe Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Sånn holdt jeg på i flere år når jeg spilte håndball. Tråkket over på trening, spilte kamp samme uke og tilbake til smertene. Du har antagelig ikke ødelagt noe, bare ligg med beinet høyt og slapp av. Husk å trene opp ankelen igjen etterpå om du trår over ofte, ellers vil du bare fortsette å tråkke over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå