AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Det virker bare litt sånn. Det er akkurat på samme måte som at det er akseptabelt å kommentere at noen er tynn, men sier man noe til en som er overvektig så blir det fort ansett som mobbing. Jeg lagrer ikke tråder, men jeg ser at enkelte kan bli litt spydige når noen skriver om seg selv at de er jomfru i en viss alder. "du er ikke spesiell av den grunn" "du høres kjedelig ut" "det er veldig spesielt, er du seriøs?". Mens de som er veldig seksuelt frigjorte blir et hylekor dersom man kritiserer dere vaner. "jeg er ikke løs!" "du har ingen rett i å se ned på folk fordi de har hatt mange partnere!" og masse sånn. Anonymkode: 71ffa...7c0
herzeleid Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Har stusset litt på det samme, at en del virker å sitte med en viss bitterhet mot kvinner som er jomfru. Tenker det ofte kan handle om at de har noe en selv ikke har, og at en del også blir litt støtt av at noen har gjort valg de mener er bedre enn det en selv har gjort. Sammen med usikkerheten og ambivalens med tanke på egen seksualitet, som jeg tror er temmelig utbredt i dag, kan nok dette skape mye bitterhet. På den annen side har jeg i det virkelige liv observert vell så mye uvilje mot, og nedrakking på, veldig "løse" jenter, da fra det de fleste nok vil kalle "skikkelige" jenter, så jeg tror nok det går begge veier.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Å være jomfru er litt som å ikke drikke kaffe. Ingen som reagerer på at du ikke liker kaffe, men det er litt spes om man går rundt og tror at man er bedre enn andre om man ikke gjør det. I tillegg vil nok noen synes det er et litt snodig valg å ikke ville smake på kaffe. Anonymkode: d69c2...43c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Totalt bullshit. Mange menn foretrekker kvinner som er jomfru da de er "ubesudlet" og hva nå annet flere sier, mens med menn så er man en taper og mange kvinner her inne skriver at de kunne aldri tenke seg å måtte "lære opp mannen" eller slik. Anonymkode: a9550...d79
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å være jomfru er litt som å ikke drikke kaffe. Ingen som reagerer på at du ikke liker kaffe, men det er litt spes om man går rundt og tror at man er bedre enn andre om man ikke gjør det. I tillegg vil nok noen synes det er et litt snodig valg å ikke ville smake på kaffe. Anonymkode: d69c2...43c Forsåvidt ganske enig her. Jeg var jomfru til jeg var 27. Det gjør meg ikke bedre enn andre på noe vis, og jeg har aldri følt at der er noe å skryte av. Men det gjør meg heller ikke «verre» eller kjedeligere. Det er bare sånn. For meg handlet valget bare om å vente på «den rette», og dette var ikke noe jeg ville dele med hvem som helst. Tilfeldigvis tok det litt tid å finne vedkommende, og det handler jo mye om tilfeldigheter. Kunne selvsagt debutert tidligere om det var viktig for meg, men jeg valgte å vente. Ingen big deal, og absolutt ikke noe som definerer meg som menneske ☺️ Anonymkode: 589bb...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 Aldri sett. Og jeg er mye på KG, det er mitt andre hjem. Kilder takk. Anonymkode: 37f71...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå