Gå til innhold

Innadvendt/introvert og føler det straffer seg på alle måter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en diskusjon med, la oss kalle det en coach. Hn jobber ikke som det, men er en brutalt ærlig bekjent. Det er bra at folk kan være brutalt ærlige, for da får man høre det som er sant. 
Hn sier at det som skaper problemene mine er det at jeg er nettopp det, litt for innadvendt og nedstemt. Folk får på en måte ikke en følelse av å være ønsket rundt meg. Jeg ønsker ikke vennene mine vekk, men det kan fort bli for mye prat og "show" jo flere mennesker det er. Mer deprimert blir jeg selvfølgelig av at de kjenner så mange, har så mye å prate om. Jeg havner fort i bakgrunnen og har vært slik hele livet. Vennene mine støter meg ikke ut, men jeg er rett og slett bare nedstemt. 😕 men det er en eneste ond sirkel. Nedstemt= uattraktiv, kjedelig, tung og uinteressant. Alt dette igjen = nedstemt. 
Samfunnet påpeker at alle skal inkluderes, men slik er det ikke i praksis. Det er en enkelt oppskrift du skal oppfylle for å nå langt i livet.
Er du en bakgrunnsperson får du lite nettverk, de verste jobbene om du i det hele tatt får en jobb. 😕 hilsen arbeidsledig som bare eksisterer..

Anonymkode: 8e53c...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har både ærlige mennesker og venner rundt deg, så jeg skjønner ikke hvorfor du er nedstemt? Det gjør deg deprimert at de har mange venner, men du blir jo sliten ved å være med vennene dine hvis dere blir mange, så hvorfor vil du ha flere venner?? 

Og introverte får da jobb?! Hadde tatt seg ut ellers. Det er jo ganske vanlig å være det. 

Jeg skjønner derfor ikke helt problemet ditt? Du virker mer deprimert enn at du ekskludert på noen måte. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Du har både ærlige mennesker og venner rundt deg, så jeg skjønner ikke hvorfor du er nedstemt? Det gjør deg deprimert at de har mange venner, men du blir jo sliten ved å være med vennene dine hvis dere blir mange, så hvorfor vil du ha flere venner?? 

Og introverte får da jobb?! Hadde tatt seg ut ellers. Det er jo ganske vanlig å være det. 

Jeg skjønner derfor ikke helt problemet ditt? Du virker mer deprimert enn at du ekskludert på noen måte. 

jeg skrev at jeg ikke blir eksludert. Grunnen til at jeg vil ha venner er fordi jeg ikke vil bli helt alene. jeg føler meg veldig annerledes.

Anonymkode: 8e53c...4fd

Skrevet

Trenger absolutt ikke være sånn. Er introvert selv, jobber daglig med mange mennesker rundt meg. Og hver du hva eg trives med det. Har jobbet meg opp til lederstilling også. Man kan på en måte være ekstremt introvert på fritiden og ha tendenser til ekstovert på arbeid. 

Begge typene kommer med mange positive og dårlige sider. Tror du burde fokusert litt mer på de positive sidene med det og være en introvert.

Anonymkode: a833c...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...