AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Vet ikke om det er samme person som starter alle disse trådene, men uansett så tenker jeg at folk bør begynne å stole mer på hva de selv syns er fint i stedet for å stole på meningene til randoms på et nettforum. I hvert fall når navnene er så vanlige som de som har blitt lagt ut i det siste. Jeg har selv valgt et noe sjeldent navn på datteren vår, og enkelte i slekten var litt skeptiske. Men nå heter hun det, og alle syns at hun "passer til" navnet sitt. Stol på dine egne preferanser! Anonymkode: f709e...d61
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Synes også det er rart at folk spør så mye etter hva andre synes om navn de selv liker. Men så spør de også om hva slags kjole det er greit å gå i, hva slags mat det er greit å servere, hva slags gave det er greit å gi. Om det er greit med festdrakt og om det er greit å bli kjærester. Anonymkode: 57c3e...775 1
Ulrikke Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Grunnen til at man spør er vel at man ønsker å vite hva slags reaksjoner barnet kan møte på navnet sitt. Hvis man vurderer to navn og det ene får MANGE negative reaksjoner og det andre får mye positivt sier det kanskje litt om hva folk synes. Man skal ikke velge etter hva andre mener, men samtidig er det ikke noe hyggelig å hete noe som ingen synes er fint... Det betyr ikke at folk må velge ti på topp, tvert i mot. Men jeg faktisk forstå at folk lurer på hvilke assosiasjoner navn gir før de gir navnet til barnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå