Fat Sally Lee Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Har fått dilla på eBay, og har visst bydd litt i vilden sky her... Er det mulig å trekke et bud, evt. redusere maxbudet mitt? Ikke noen krise altså, men jeg mener jeg så noe om at det skal gå an, jeg vet bare ikke hvordan. Noen som vet?
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Trodde budene var bindende, jeg!? Det du eventuelt kan gjøre om du får tilsaget og angrer er å ta kontakt med selger og forklare din situasjon (Mannen gjorde det en gang etter å ha fått kjeft av meg....) Du risikerer dårlig omtale og svartelisting, men det er jo prisen å betale. (Dessuten kan du vel registrere deg på nytt med ny id, kanskje..)
Fat Sally Lee Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2005 Neida, det er ikke så farlig - jeg var jo klar over at budet var bindene, og jeg har egentlig ikke noe i mot plagget jeg har bydd på. Er bare litt usikker på om den svarte kjolen vil kle meg... *Håper noen byr over meg*
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Legg ut en link til kjolen da vel? :-) Kanskje noen her som vil by over..
Fat Sally Lee Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2005 Noen andre bød over meg, så jeg slapp med skrekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå