AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Deres leveringsmål er kun mål (ikke faktiske hendelser) og er et resultatet av en gjennomsnittstid og ikke et konstant. De skriver 7-10 virkedager. I dag sjekket jeg posten, og vi prater dag 14. Samtidig skriver de i sin erklæring at det kan beregnes 2-3 dager før bestilling blir ''satt i gang''. Da er vi ''bare'' 1 dag over. Samtidig tenker jeg å gi de en uke til: sannheten er jo at 7-10 (+ evnt. 3 dager) er et gjennomsnitt av leveringstid, og jeg har lest folk som har handlet fra f.eks. FeelUnique klage over at de først fikk varen etter 30-50 dager, mens jeg fikk den en dag før estimert tid da jeg handlet hos de: kanskje bare jeg er den uheldige nå, eller at jeg legitimt er med å øke gjennomsnitts leveringstid? Når ville dere klagd, og hvordan ville dere gått fram? Vet dere også hvem som leverer for AllBeauty? Det er sporet sending. Anonymkode: 638ff...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå