Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ung herremann i huset her maser om vi ikke kan få youtube premium. Vi har ikke tv-kanaler og abbonerer allerede på flere streamingtjenester. Men jeg syns det virker litt dyrt. Er det verdt det i forhold til mengde og kvalitet på innhold? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror man kan få en combo med google music, som er billigere eller koster like mye som spotify - bare at man får mer. Det har ihvertfall vi fått etter at sambo overbeviste meg om at det var lurt. :) 

Anonymkode: c8ab1...8d1

• Liker 1
Skrevet

Neh, ikke verdt det.

Anonymkode: 83bdb...dcb

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på hvor mye yt du ser på i løpet av dagen det, kan være kjekt å ha da :) 

Skrevet
20 minutter siden, PussLe! skrev:

Kommer vel an på hvor mye yt du ser på i løpet av dagen det, kan være kjekt å ha da :) 

Jeg ser ikke så mye selv, men er endel andre i huset som ser mye. 

Fant ut at vi tok en gratis prøvemåned på den familiepakken og så har jeg lagt inn varsel på mobilen for å huske å kansellere dersom det ikke var verdt pengene. 

Skrevet
1 minutt siden, Zinatara skrev:

Jeg ser ikke så mye selv, men er endel andre i huset som ser mye. 

Fant ut at vi tok en gratis prøvemåned på den familiepakken og så har jeg lagt inn varsel på mobilen for å huske å kansellere dersom det ikke var verdt pengene. 

Bra dere fant en løsning, håper dere blir fornøyd :) 

Skrevet
1 minutt siden, PussLe! skrev:

Bra dere fant en løsning, håper dere blir fornøyd :) 

Vi får se. Jeg var inne og så på utvalget på YouTube originals og det var ikke så mye som traff meg der. Men så er kanskje ikke jeg i rette aldersgruppen. Er også nokså knyttet til Spotify-listene mine, så vet ikke om det frister å gå over til en annen løsning på musikk. 

Men jeg har jo tre storforbrukere av YouTube i huset, så ikke umulig at det treffer bedre der. 

Skrevet

Nei, det er overhodet ikke verdt det...  

Anonymkode: 485e3...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...