Zinatara Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 En ung herremann i huset her maser om vi ikke kan få youtube premium. Vi har ikke tv-kanaler og abbonerer allerede på flere streamingtjenester. Men jeg syns det virker litt dyrt. Er det verdt det i forhold til mengde og kvalitet på innhold?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 jeg tror man kan få en combo med google music, som er billigere eller koster like mye som spotify - bare at man får mer. Det har ihvertfall vi fått etter at sambo overbeviste meg om at det var lurt. Anonymkode: c8ab1...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Neh, ikke verdt det. Anonymkode: 83bdb...dcb 2
Gjest PaN Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Kommer vel an på hvor mye yt du ser på i løpet av dagen det, kan være kjekt å ha da
Zinatara Skrevet 31. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2018 20 minutter siden, PussLe! skrev: Kommer vel an på hvor mye yt du ser på i løpet av dagen det, kan være kjekt å ha da Jeg ser ikke så mye selv, men er endel andre i huset som ser mye. Fant ut at vi tok en gratis prøvemåned på den familiepakken og så har jeg lagt inn varsel på mobilen for å huske å kansellere dersom det ikke var verdt pengene.
Gjest PaN Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Zinatara skrev: Jeg ser ikke så mye selv, men er endel andre i huset som ser mye. Fant ut at vi tok en gratis prøvemåned på den familiepakken og så har jeg lagt inn varsel på mobilen for å huske å kansellere dersom det ikke var verdt pengene. Bra dere fant en løsning, håper dere blir fornøyd
Zinatara Skrevet 31. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, PussLe! skrev: Bra dere fant en løsning, håper dere blir fornøyd Vi får se. Jeg var inne og så på utvalget på YouTube originals og det var ikke så mye som traff meg der. Men så er kanskje ikke jeg i rette aldersgruppen. Er også nokså knyttet til Spotify-listene mine, så vet ikke om det frister å gå over til en annen løsning på musikk. Men jeg har jo tre storforbrukere av YouTube i huset, så ikke umulig at det treffer bedre der.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 Nei, det er overhodet ikke verdt det... Anonymkode: 485e3...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå