Gjest Hel Skrevet 14. mars 2005 #1 Del Skrevet 14. mars 2005 Sikkert et dumt spørsmål men jeg har ikke hatt et 'ordentlig' soverom siden jeg var liten. Det eneste jeg har nå er en seng, en kommode med tre skuffer, en TV og maaaaasse, masse rot på gulvet. Siden jeg fikk nyheten at foreldrene mine skal skille seg og mamma skal flytte ut i leilighet (jeg bor med de ennå) skal jeg få et eget rom der. Meeen.. utenom en seng, nattbord, TV og skap (som allerede er bygd inn) vet jeg ikke hva man kan ha på et soverom. Når jeg ser for meg det jeg har ramset opp blir det så tomt liksom. :-? Noen som også har noen kreative tips om hva jeg kan oppbevare ting i? Liker ikke putte ting i en masse esker for føler at det bare blir rot oppi de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 14. mars 2005 #2 Del Skrevet 14. mars 2005 Du kan jo henge opp en fdel bilder på veggen? Foto og tegninger eller noe. Det kommer jo litt an på hvor god plass du har der? Hvis det blir tomt kan du kanskje putte inn en sofa/sovesofa og et bord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. mars 2005 #3 Del Skrevet 14. mars 2005 At jeg ikke har tenkt påå ha fotografier på veggen før! Elsker å fotografere og har en del jeg liker veldig godt! :-) Takk for tipset. Bord og sofa er også et bra forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Bokhylle til bøker, blader og ting! Skrivebord eller et annet lite bord du kan sitte ved hvis du skal skrive/jobbe? En god stol? (Ikea har mange fine lenestoler som ikke er så store eller dyre). Stol eller annet til å slenge klær på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 15. mars 2005 #5 Del Skrevet 15. mars 2005 Alle soverom er jo forskjellige, hva du kan ha der kommer jo litt an på hvor stort det er også, men bilder osv på veggen er jo bra. Selv har jeg et ganske kjedelig soverom, kun seng, babyseng, et lite bord og tre bilder på veggen. Får ikke sove hvis det er masse farger og ting og rot i rommet.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 15. mars 2005 #6 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, mye forskjellig. Kommer jo veldig an på hvor mye tid man tilbringer på soverommet. Siden du bor med moren din tenker jeg at du tilbringer en del tid der? Andre tips: Plante, sånne blomster til håret/jakka er morsomme og feste på veggen, speil, tegninger osv. Skrive/data- bord ellers så er det masse fin stæsj på IKEA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. mars 2005 #7 Del Skrevet 15. mars 2005 miau: Jeg bor med begge foreldrene mine akkurat nå. Mamma har ikke bydd på leiligheten ennå men jeg skal få mitt eget rom der og. Blir boende hos begge fram og tilbake. Har fått mange ideer her nå. Tusen takk alle sammen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. mars 2005 #8 Del Skrevet 17. mars 2005 Ville ikke ha hatt bokhylle på soverommet. Det støver for mye. Et nattbord med plass til de bøkene du leser akkurat nå, er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 17. mars 2005 #9 Del Skrevet 17. mars 2005 Hva med en oppslagstavle/korktavle? hera: Det er dessverre ikke alle som kan ha bøkene sine andre steder enn på soverommet så lenge man bor hjemme hos foreldre. Jeg tror moren min hadde nektet meg å ha mine bøker i bohyllene i stua, rett og slett fordi det var fullt der fra før. Hun tok det som en selvfølge at mine ting skulle være på mitt rom. Men har Tári Elensar mulighet til å ha bokhyllen et annet sted, for eksempel i gangen hadde det selvfølgelig vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. mars 2005 #10 Del Skrevet 17. mars 2005 Bokhylle blir det nok ikke. Leser ikke bøker. :oops: (Klarer ikke) Takk for tipsene igjen jenter! :-) Har klart å se for meg nesten hele rommet i hodet mitt nå. Gleder meg til å kunne begynne på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 20. mars 2005 #11 Del Skrevet 20. mars 2005 Heng en bakerist på veggen til solbriller og smykker m.m. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå