Gå til innhold

Små pupper. Føler meg så uattraktiv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har små pupper og føler meg så lite selvsikker. Er 22 år og slank, så dem står i stil til resten av kroppen. Men jeg er så misfornøyd med størrelsen. Har sett mange jenter som er mye tynnere og har minst 3× så store pupper som meg uten å ha fikset på dem. Føler mine sluttet å vokse da jeg var 16-17. Vil de i det hele tatt bli noe større? Halvsøsteren min kom tidlig i puberteten og blir snart 12, men hun kommer til å ha større bryster enn meg innen et år, det er jeg sikker på. Klarer ikke å bli fornøyd med meg selv. Mine er ca. like som på dette bildet. Er det håp for meg at en mann kommer til å like meg for den jeg er, selv om jeg ikke har store, fyldige pupper?

Screenshot_20180830-203118_Chrome.jpg

Anonymkode: 34594...837

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange menn som foretrekker små pupper. Slapp helt av :)

Anonymkode: e75c3...2d0

• Liker 7
Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Alle pupper er flotte.

Er det håp for meg at en mann kommer til å like meg for den jeg er, selv om jeg ikke har store, fyldige pupper?

100%

Skrevet

Jeg har akkurat slike selv, aldri fått en eneste klage av noen. J25

Anonymkode: 03b5f...6b0

• Liker 2
Skrevet

Hvor attraktiv du er sitter ikke i brystene. Det sitter i helheten. Noen er vakrest med små bryster.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 80D, store fyldige pupper. Og jeg føler meg også så uttraktiv. Problemet er ikke at du eller jeg har små eller store pupper. Problemet er at vi undervurderer oss selv.

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, benonino skrev:

Jeg har 80D, store fyldige pupper. Og jeg føler meg også så uttraktiv. Problemet er ikke at du eller jeg har små eller store pupper. Problemet er at vi undervurderer oss selv.

Dette.! Kunne ikke vært mer korrekt 

• Liker 7
Skrevet

Det ser ihvertfall ikke rart ut at ei så slank jente har små bryst! Og legger du på deg vil vel puppene til en viss grad følge etter. 

For egen del er jeg takknemlig for små bryst fordi jeg ikke ønsker plagene som følger med. Og fordi jeg kan gå uten BH i topper og kjoler som er passende til dette 😊

Så får jeg bruke en annen kjole enn den venninna mi bruker da, men det betyr ikke at jeg er mindre sexy (kan faktisk tillate meg hakket mer uten å se "trashy" ut) eller får mindre oppmerksomhet. 

Mange mannfolk liker store pupper. Ser den, bokstavelig talt! det er dritdigg å se på, bortsett fra silikonpupper.. Men små er også fint, og har maaaaange andre fordeler 😊 

Anonymkode: 0e630...c85

• Liker 5
Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om puppestørrelse. De er fine å leke med, små som store. De på bildet ser veldig flotte ut, så ingen grunn til bekymring.

• Liker 2
Skrevet

Nei her skal man helst ikke kunne si sin mening...Her skal alt være normalt .tykk eller tynn ,store eller små pupper ,stor eller liten pikk ...ingenting betyr noe som helst :) her går man bare etter personlighet .

• Liker 2
Skrevet

Jeg har omtrent samme størrrelse som på bildet men er generelt litt større enn modellen. Har aldri hatt problemer med å få partner. Deilig å ikke ha store tunge pupper, trives med små.

Anonymkode: f1d4c...046

• Liker 2
Skrevet

Slapp av. De er helt perfekt. 

Anonymkode: fdfd6...c08

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt håp for deg, at noen menn vil like deg for den du er.

I tillegg vil det være mange menn som liker deg for dine fine små pupper.

Skrevet

Små pupper er råsexy. ;)  

Anonymkode: 92634...cdc

• Liker 1
Skrevet

Vi liker pupper 🙂

for min del er der brystvorten som er det mest spennende 🙂

eneste gangen jeg har blitt «skuffet» var da jeg var så heldig å få leke med ei som hadde fått «harde» pupper... da var det bare å styre lekende hender og munn mot andre steder 🙂 

Anonymkode: 35741...4f3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har små pupper og føler meg så lite selvsikker. Er 22 år og slank, så dem står i stil til resten av kroppen. Men jeg er så misfornøyd med størrelsen. Har sett mange jenter som er mye tynnere og har minst 3× så store pupper som meg uten å ha fikset på dem. Føler mine sluttet å vokse da jeg var 16-17. Vil de i det hele tatt bli noe større? Halvsøsteren min kom tidlig i puberteten og blir snart 12, men hun kommer til å ha større bryster enn meg innen et år, det er jeg sikker på. Klarer ikke å bli fornøyd med meg selv. Mine er ca. like som på dette bildet. Er det håp for meg at en mann kommer til å like meg for den jeg er, selv om jeg ikke har store, fyldige pupper?

Screenshot_20180830-203118_Chrome.jpg

Anonymkode: 34594...837

Ikke noe problem, du har fine pupper og menn elsker små pupper også.

Bare ta det med ro og nyt dine deilige og sexy pupper.

• Liker 1
Skrevet

Du har veldig fine pupper TS!!

Anonymkode: 9f800...ad5

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det det.

Selv er jeg 25 år, har 70A og er godt gift. :)
Aldri hatt problemer på guttefronten, og er veldig fornøyd med puppene mine.

Anonymkode: 02482...e4d

• Liker 1
Skrevet

De så da flotte ut.. Ingen grunn til bekymring der 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...