Gå til innhold

Positiv el test på formiddagen, negativ på ettermiddag.

Anbefalte innlegg

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

På formiddag kl 10.30 fikk jeg positiv eggløsningstest. 

Tok test på nytt klokken 17.30 idag, og fikk negativ test. Betyr dette at egget er sluppet? 

Har ikke hatt sex i går kveld og har ikke hatt sex i dag? Er ferdig sent på jobb i kveld og er redd det blir for sent:(

Har prøvd i snart 2 år, og har aldri fått så sterk utslag på el test. Samboer var på jobb, og jeg skulle på jobb så typisk at det ikke klaffer.

Har lest at egget kan befruktes fra 12 timer til 36 timer etterpå, men når testen er negativ så er det vel før seint eller? Skjønner ikke det her jeg, så håper noen orker å hjelpe meg litt. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Nederste test tatt kl: 10.30 idag. 

20180830_111648.jpg

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Denne testen ble tatt ca kl: 17.30 idag og den er negativ 

Skrevet

Det er ikke for sent om testen er blitt negativ bare på noen timer nei. Om egget har sluppet i løpet av timene mellom positiv og negativ så lever det allikevel i ca 24 timer.

Jeg har blitt gravid med sex 36 timer etter positiv test

Anonymkode: 8fee5...339

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke for sent om testen er blitt negativ bare på noen timer nei. Om egget har sluppet i løpet av timene mellom positiv og negativ så lever det allikevel i ca 24 timer.

Jeg har blitt gravid med sex 36 timer etter positiv test

Kan også legge til at sædcellene også kan leve noen døgn i påvente av et egg å befrukte. Det har jeg også erfaring med, ene gangen jeg ble gravid hadde vi sex natt til lørdag og jeg hadde eggløsning mandag/tirsdag

Skrevet

Egget slippes i snitt 24 timer etter LH-toppen nås, dvs etter positiv test har blitt negativ test. Så nei, det er ikke for sent og ikke sikkert egget er sluppet ennå. 

Anonymkode: b0d64...083

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Klør i fingrene etter å teste snart.. 

Håper jeg ble gravid måneden her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...