AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Hvordan unngå dårlig lukt nedentil? Hva bruker dere? Shaver dere eller vokser? Og hva bruker dere evt.. Anonymkode: 6ff57...44f 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Fikk noen tips fra legen min 1 ikke shave så trim heller 2 sov uten truse 3 unngå truseinnlegg 4 bruk bomullstruser 5 ikke vask nedentil ofte for 1 gang om dagen er greit 6 ikke bruk vanlig såpe når du vasker deg nedentil så ble anbefalt lactacyd intimsåpe sim får kjøpt på apotek Alt dette hjalp meg noe stort! Anonymkode: 3bb89...f6f 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Dusjer normalt 2 ganger dagen (trener om morgenen, og dusjer etter sex før jeg legger meg). Bruker kun intimsåpe/vann nedentil. Sover uten truse (når jeg ikke har mensen) Bruker truseinnlegg (pga naturlig mye utflod - men aldri vært et problem) Spiser sunt og trener + har en aktiv hverdag Aldri hatt et problem med lukt, føler meg ren og sunn. For noen med luktproblemer så burde man kanskje prøve seg frem med mindre dusjing, og være nøye på å aldri få såpe "inni" seg. Se på kostholdet sitt, være i aktivitet ol. de fleste får jo ikke særlig digg lukt av sperm, så kanskje vurdere kondombruk dersom det er et problem. Drikke mye vann og kanskje sove mer naken/bruke mer luftige klær. Anonymkode: ec852...193
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Jeg dusjer hver dag, men bruker selvsagt ikke vanlig såpe. Og bruker barbermaskin på hår. Funker fint for meg. Anonymkode: ba0f6...c98
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk noen tips fra legen min 1 ikke shave så trim heller 2 sov uten truse 3 unngå truseinnlegg 4 bruk bomullstruser 5 ikke vask nedentil ofte for 1 gang om dagen er greit 6 ikke bruk vanlig såpe når du vasker deg nedentil så ble anbefalt lactacyd intimsåpe sim får kjøpt på apotek Alt dette hjalp meg noe stort! Anonymkode: 3bb89...f6f Tusen takk! Hadde du lukt nedentil? Om ja, tok det lagt tid før det tok slutt? Om man ikke bruker innlegg, hva gjør man med utflod som renner plutselig? Anonymkode: 6ff57...44f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 Vokser en gang hver 4.uke (i sommer hver 2.uke). Dusjer underlivet hver dag og vasker med vivag intimsåpe. Siden jeg vokser bruker jeg en afterwax krem beregnet til underlivet som jeg smører på huden der nede etter vask (ikke på slimhinnene). Ellers bruker jeg bomullstruser hver dag. Tisser og vasker meg etter sex. Hadde mye problemer med sopp før, men er lenge siden sist. Anonymkode: e89e2...b36
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 Vasker med vann hver dag. Bruker bomullstruser. Har naturlig hårvekst. Anonymkode: 1e4e8...599 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vokser en gang hver 4.uke (i sommer hver 2.uke). Dusjer underlivet hver dag og vasker med vivag intimsåpe. Siden jeg vokser bruker jeg en afterwax krem beregnet til underlivet som jeg smører på huden der nede etter vask (ikke på slimhinnene). Ellers bruker jeg bomullstruser hver dag. Tisser og vasker meg etter sex. Hadde mye problemer med sopp før, men er lenge siden sist. Anonymkode: e89e2...b36 Hvordan ble du kvitt sopp problemet? Anonymkode: 6ff57...44f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ble du kvitt sopp problemet? Anonymkode: 6ff57...44f Det vet jeg ikke. Men før brukte jeg mer stringtruser i ulike stoff(pyntetruser). Og før barberte jeg meg hver 3.dag ca. Og brukte feil såpe, og kanskje klut iløpet av uka. Og gikk ikke på wc etter sex hver gang eller vasket meg rett etterpå, ventet over natta og tok det dagen derpå. Jeg tror det har hjulpet. Og kaste truser og kjøpe nye litt oftere. Anonymkode: e89e2...b36
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 Dusjer hver dag og vasker meg da bare med vann, tisser etter sex og skifter tamponger ofte når jeg har mensen. Bruker truseinnlegg om natten (når jeg har mensen). Bruker lette behagelige truser (løse truser, ikke tettsittende) når jeg sover, om jeg ikke sover uten. Bruker truser/string/hipstere som jeg føler ikke er for tett i underlivet ellers. Shaver meg kanskje 1 gang i uken. Har aldri hatt problemer med lukt eller underliv, har hatt UVI og sopp et par ganger, men der hadde jeg meg selv å skylde. Anonymkode: 3f09b...b72
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 Hvis man vasker seg daglig nedentil, er det vel ikke normalt at det skal lukte noe... Anonymkode: 9a5a8...583
Mkigjen Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 Pynter meg med glitter på fredagskvelden! 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #13 Skrevet 30. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man vasker seg daglig nedentil, er det vel ikke normalt at det skal lukte noe... Anonymkode: 9a5a8...583 Joda. Det lukter nedentil på meg etter 5-6 timer. Ikke stramt men kjønn. Det er helt normalt. Utflod, egne svettekjertler og urin lukter Jeg tror ikke på kvinner her som sier de ikke lukter 24 timer etter sist dusj. Tror ihvertfall ikke på de som ikke bruker såpe. Tull. Anonymkode: 404ac...dfa 5
s0la Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 Dusjer hver dag, shaver annenhver dag/hver tredje dag (brukte å shave hver dag, men kan bli litt rødt da, og blir heller ikke like mykt). Vasker meg KUN med vann! Aldri opplevd vond lukt, heller ikke fått noen kommentarer. Heller det motsatte! Samboer trodde jeg brukte noe slags godlukt nedentil tidligere, men jeg har aldri brukt noe der.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 Trimmer hår (fjerner aldri alt), bruker bare bomullstruser, aldri string, aldri truseinnlegg, bind eller tamponger (bruker menskopp), vasker truser på 60 grader, bruker dr. Greve ved vask og dusjer ca 2. Hver dag. Bruker Vivag melkesyrekapsler etter sex uten kondom (får veldig lett sopp). Anonymkode: 87c90...b0a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 Bruker fortrinnsvis bomullstruser, sover ofte naken, trimmer hår (fjerner i bikinilinjen), vasker med intimsåpe utvendig, skyller ellers godt med vann. Bruker menskopp ved mensen, truseinnlegg eller bind i tilfelle lekkasje i starten, og ellers ved behov. Det viktigste er nok at jeg i størst mulig grad prøver å la underlivet få luft. Anonymkode: eb0bf...c34
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Jeg tror folk får underlivsproblemer fordi de styrer for mye med underlivet sitt. Jeg gjør så lite som mulig og har aldri hatt problemer. Jeg dusjer kroppen daglig, raker over bikinilinjen ca 1 gang per uke i dusjen med litt vanlig dusjolje som underlag for høvelen, bruker bare bomullsundertøy, aldri truseinnlegg, unngår tamponger, unngår bind med plastaktig overflate og vinger som gnager langs trusekanten. Vasker underlivet med vann (rumpa med sepe). Jeg har aldri hatt sopp, utflod eller luktproblemer. Anonymkode: 77e09...b04
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 Jeg vasker meg bare med vann en gang om dagen. Bryr meg ikke om å dusje etter sex, mye av sjarmen er å ligge på armen og sovne etterpå. Jeg lager rastafletter hver Fredag for å pynte opp underlivet. Av truser bruker jeg bomull og flere av de er svært godt brukt i sikkert 20 år. Bytter truse hver dag og bruker aldri truseinnlegg. Har ikke hatt mensen på flere år da livmor er fjernet og du verden så deilig det var å kvitt det sølet. Anonymkode: 0bb8a...260
Djungelvrål Skrevet 2. september 2018 #19 Skrevet 2. september 2018 Bruker dusjsåpe eller intimsåpe i dusjen. Barberer alt under og bikinilinjen med skum og høvel ca 1-2 g pr uke. Noen ganger får jeg litt kløe etter mens, da bruker jeg canesten 1-2 dager også forsvinner det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #20 Skrevet 2. september 2018 Jeg synder på flere måter, antar jeg. Vasker meg med vanlig dusjsåpe hver dag, baberer vekk alt (dusjsåpa fungerer som barberskum også) og bruker stort sett syntetiske truser (men sover naken). Er i grunnen rart jeg aldri har hatt noen problemer der nede, men så lenge det går bra så blir det ikke til at jeg endrer rutiner:P Anonymkode: 4a69d...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå