AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Foreldrene til kjæresten min er så utrolig kjipe på mange områder når det kommer til oppdragelse. De er snille og hyggelige, men jeg synes oppdragerstilen er alt for streng og kjip. Kjærersten min er kul nå og virker ikke som han er et produkt av sine foreldre i det hele tatt, men er det vanlig at sånne ting endrer seg når man får barn? Er det sannsynlig at han begynner på samme måte som foreldrene? Anonymkode: c46dc...9c4
Hactar Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Det er vel fort gjort at man speiler det man selv har vært vant med, dersom man ikke er bevisst på hva man eventuelt ikke vil føre videre. Dere bør diskutere hvordan dere ser på oppdragelse før dere får barn. Mye vil nok ikke fungere helt som dere hadde tenkt i utgangspunktet, men så lenge begge parter er åpne for å diskutere og justere metoder etter behov, tar dere styringen over hva slags foreldre dere selv vil være.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Jeg oppdrar ungene mine totalt anderledes enn hvordan min oppvekst var. Alt jeg savnet får de. Ikke av materielle ting, men alt det andre jeg mener foreldrerollen bør inneha. Anonymkode: 6c6f1...c36 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Man tar med seg det beste og forkaster det verste. Anonymkode: ded5a...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå