Gå til innhold

Hvilken lugartype bør jeg velge på 2-døgns cruise med Color Line til Kiel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et lite avbrekk og fordi jeg har et gavekort liggende tenkte jeg å ta meg et to-døgns cruise med Kielferga. Jeg har lyst på en utvendig lugar, eventuelt promenadeutsikt, men er usikker på om jeg skal spandere på meg en 4-stjerners eller holde meg til den inkluderte 3-stjerners lugaren. Prisdifferansen er ca 2.000 kr, men om jeg beholder standardlugaren må jeg betale tillegg for WiFi ombord, samt frokostene,  så den reelle prisdifferansen er ca 1.400 kr. 

Hva er den største forskjellen mellom de to lugartypene, bortsett fra størrelsen? Er 4-stjerners mye finere enn 3-stjerners?

Anonymkode: a2329...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bestilt med vindu og utseende messig er de like dårlige begge to. Størrelsen er det ikke store forskjell på 

Anonymkode: 0b921...be3

Skrevet

Lugar mot promenaden anbefales ikke. Mye bråk.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bestilt med vindu og utseende messig er de like dårlige begge to. Størrelsen er det ikke store forskjell på 

Ser jo på bildene at det er ganske likt interiør, men det ser ut som 4-stjerners lugaren er litt større med større seng? Og at det er en lenestol der. 

Har du noen erfaring med 5-stjerners lugarene (de "vanlige" suitene, ikke rederlugarene)? De er jo en del dyrere enn 4-stjerners, men de ser VELDIG fine ut da. Er de verdt prisen?

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo på bildene at det er ganske likt interiør, men det ser ut som 4-stjerners lugaren er litt større med større seng? Og at det er en lenestol der. 

Har du noen erfaring med 5-stjerners lugarene (de "vanlige" suitene, ikke rederlugarene)? De er jo en del dyrere enn 4-stjerners, men de ser VELDIG fine ut da. Er de verdt prisen?

Vi har alltid 5-stjerners lugar når vi tar color line- også litt fordi vi har to små barn (3 og 5 år), så vi tilbringer som oftest hele kvelden på lugaren. Før vi fikk barn pleide vi som regel å ha 4-stjerners lugar- men jeg synes 5-stjerners-lugarene er veldig mye flottere! 4-stjerners lugarene er mer eller mindre bare som en litt stor vanlig lugar. 5 stjerners-lugarene er definitivt i en klasse for seg- og jeg vil si en helt annen opplevelse, faktisk, enn 4-stjerners lugarene :jepp: 

Anonymkode: 5e5b4...a22

• Liker 2
Skrevet

Har tatt den turen mange ganger og den aller beste var den gangen vi oppgraderte til 5 stjernes lugaren.   Nydelig lugar.  Absolutt verdt  de ekstra kronene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...