Gå til innhold

Tykke sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hvor man får kjøpt litt tykkere bomullsokker? Helst på sånne vanlige butikker som hm, cubus, coop osv

Jeg sliter mye med at jeg får vondt i hælen når jeg går rundt hjemme (har plantar fascitt) og de fleste av sokkene som jeg har er så tynne at de nesten er gjennomsiktige. Finnes det ikke sokker som er litt mer "tettpakka" på en måte?

Anonymkode: 387d0...1d4

Skrevet

Ingen som har kjøpt noen sokker i det siste som har vært av det tykkere slaget?

Skrevet

I sommer kjøpte jeg 3-pakke med ankelsokker på coop som er sånn du beskriver - de har frotte under foten, men vanlig tykkelse over. Kjøpte av samme grunn som deg, hardt gulv og vondt under bena, det hjelper meg ganske bra :) de var ikke bomull da, og er generelt skeptisk til annet i sokker - men - de ble ikke svette, kjempegode faktisk :) kosta ikke all verden heller. Ut over vinteren bytter jeg til 3-pakkene med ullsokker fra coop - de med flagg på, tynn bomull(?) over foten og ullfrotte under på de også, kjempegode

Anonymkode: ff668...d4d

Skrevet

Hm pleier å ha en del tykke og gode sokker.

Skrevet
På 30.8.2018 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om hvor man får kjøpt litt tykkere bomullsokker? Helst på sånne vanlige butikker som hm, cubus, coop osv

Jeg sliter mye med at jeg får vondt i hælen når jeg går rundt hjemme (har plantar fascitt) og de fleste av sokkene som jeg har er så tynne at de nesten er gjennomsiktige. Finnes det ikke sokker som er litt mer "tettpakka" på en måte?

Om du kan bruke ullsokker/ teknisk sokk i stedet, er noen av ulvangsokkene og lignende sokker slik at de er tykkere på helen.

Anonymkode: f9cbf...469

Skrevet

Bomullsokker? Nike er mine favoritter. Litt opp og ned med typene fra andre sportsmerker. 

Anonymkode: e57cf...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...