Gå til innhold

Ta opp kontakt med barndoms-«flamme»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

På ungdomsskolen holdt jeg på med en fyr. La oss kalle han Henrik. Det skjedde aldri noe stort, vi kyssa aldri, men jeg visste at han likte meg. I friminuttene satt vi ofte sammen og holdt rundt hverandre. Jeg visste at han var forelsket i en annen jente samtidig som han var forelsket i meg. Men jeg var i samme situasjon. Jeg var hodestups forelsket i en annen gutt i klassen (la oss kalle han Emil), samtidig som jeg var veldig glad i Henrik. Jeg fant senere ut at Emil var forelsket i meg, og da var jeg betatt. Vi var veldig sjenerte med hverandre, i motsetning til meg og Henrik, da vi begge var så forelsket. Jeg og Emil endte meg å kysse en kveld vi var sammen med noen venner, og siden det ble vi sammen. Han er det største som noen gang har hendt meg og «kjærligheten i mitt liv». Vi var sammen i 5 år før han gjorde det slutt da han mistet følelsene. Dette skjedde i fjor, og jeg har vært knust siden.

Jeg har veldig lyst til å ta opp kontakt med Henrik. Jeg var veldig glad i han, men vi mistet helt kontakt og ble nesten «uvenner» etter at jeg ble sammen med Emil. Det vi hadde var veldig fint, men vi inngikk aldri et forhold da begge var forelsket i noen andre. Nå er vi begge 21, og jeg har ikke sett han siden jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2014. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i han! Vi er jo venner på Facebook, men jeg tør ikke bare starte en samtale med han, da jeg er redd for å bli avvist og latterliggjort. Ingen av venninnene mine fra ungdomsskolen har kontakt med han heller, så det er utrolig vanskelig å få kontakt uten at det blir veldig rart. Vil gjøre et godt inntrykk, og ikke virke «needy».

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg er veldig ensom og savner det vi hadde. Sitter fortsatt igjen med litt kjærlighetssorg etter Emil, og jeg har ikke vært med noen mann siden. Føler det er det siste jeg kan gjøre for å virkelig komme over han.

Beklager for rotete innlegg og dårlig formulering. Håper noen kan hjelpe meg❤️

(Har btw ikke lyst til å snakke om dette med venninnene mine, da jeg vet de kommer til å synes det er rart at jeg ønsker å ta opp kontakt med han).

Anonymkode: c6281...dec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bare skal skrive til ham på Facebook «Hei! Takk for sist. Hvordan går det? Bor du fortsatt her i Bergen?»

Anonymkode: 40062...0fa

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du bare skal skrive til ham på Facebook «Hei! Takk for sist. Hvordan går det? Bor du fortsatt her i Bergen?»

Anonymkode: 40062...0fa

Ikke dårlig forslag. Men syns det blir rart å skrive «takk for sist», i og med at det er mange år sida sist😅 Har du noe forslag til noe annet jeg kan skrive i stedet? Noe a la: «lenge siden sist»

Anonymkode: c6281...dec

Skrevet

Høres ut som en dårlig idé. Se framover, ikke bakover. 

Anonymkode: 30ff5...157

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...