Gå til innhold

Noen som har giftet seg på ambassade som vil fortelle hvordan der var?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere med forlovere/familie/venner? Hadde du brudekjole eller hva hadde du på deg? Hvordan var brudgommen kledd? Hva gjorde dere etterpå? Hvordan feiret dere? Hadde dere fotograf? Hadde du blomster? Var du hos frisør og fikset hår evnt sminke?

Hadde vært supert om flest mulig orker å svare, trenger råd til vi skal i gang med planleggingen.

Anonymkode: 9d3a3...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giftet oss på ambassaden i Paris for mange år siden. Vi hadde ikke med noen, da vi ville dra alene. Jeg hadde kort brudekjole, han dress. Jeg sminket meg, fikset håret og laget brudebukett selv. Vi leide fotograf som tok bilder under vielsen + rundt i byen etterpå. På kvelden til på båttur med middag. 

Anonymkode: 45374...30d

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Giftet oss på ambassaden i Paris for mange år siden. Vi hadde ikke med noen, da vi ville dra alene. Jeg hadde kort brudekjole, han dress. Jeg sminket meg, fikset håret og laget brudebukett selv. Vi leide fotograf som tok bilder under vielsen + rundt i byen etterpå. På kvelden til på båttur med middag. 

Anonymkode: 45374...30d

Det hørtes hyggelig ut! Kjøpte du blomster samme dag/dagen før? Hvordan oppbevarte du de?

ts

Anonymkode: 9d3a3...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...