Gå til innhold

foreldrene til gubarnet er helt sprø

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør man når foreldrene er helt sprø? Følger ikke opp noenting, holder ikke burstag for barna, tar ikke telefonen på burstagen til barnet når man ringer etc...

I tillegg overser våre barn (hun er tante til dem) på dåp, burstager etc.

Skal jeg fortsette å streve med å få kontakt med disse barna eller gi opp? Er fortvilet og gir snart opp :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest curtis
Skrevet

Jeg synest att du skal ta kontakt med foreldrene om du så må gå på døren for å få oppmerksomheten deres. Og fortelle dem hvordan du føler det, og prøv å si hva du mener. Jeg er sikker på de vil ta deg på alvor. Selfølgelig vil du følle opp dette barnet, og gjør det klart for dem att det er det du vil. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det høres helt urimelig ut at bare du skal gjøre en innsats for barnet du er fadder til. Hvis ikke foreldrene legger til rette for dette så er det desverre slik at barnet ikke få skikkelig oppfølging fra noen hold.

Ta en alvorsprat med foreldre og nytter ikke dette så kan du heller lage en konto eller noe som du sier til foreldrene at barnet vil motta i konfirmasjon. Det er jo ingen vits å gi hvis du ikke vet om barnet får gaven eller hilsningen.

Lykke til me fadderoppgaven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...