AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Noen som har bestilt plissegardiner fra KID som kan hjelpe litt med farge? Min lokale KID-butikk var helt hjelpesløs og hadde hverken fargeprøver eller eksempler på hvordan de så ut. Er det noen som har bestilt plissegardiner på mål fra KID? Hvilke farger og hvordan matchet fargen med bildene på internett? Redd for å få et hvit-grå gardin når jeg vil ha en varm-hvit. Anonymkode: a3cc3...cff
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Vi har hvite opp-ned plissegardiner fra Kid flere steder i huset. Vil si de er ganske nøytral hvite? Vil si fargen er ganske kald. Skal nevnes at vi ikke har lystette. Anonymkode: 99426...c75
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 På målbestilling har de mange hvitfarger: https://maalbestilling.kid.no/index.php//produkt/byg-selv-gardin.html?editProfile=true&retain=true&type_id=PLB Vet du hva hvitfargen på de standard-gardinene er? Anonymkode: a3cc3...cff
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har hvite opp-ned plissegardiner fra Kid flere steder i huset. Vil si de er ganske nøytral hvite? Vil si fargen er ganske kald. Skal nevnes at vi ikke har lystette. Anonymkode: 99426...c75 Hvordan fungerer disse synes du? Jeg vurderer å kjøpe de samme nå, men er redd de ikke er pene/har dårlig kvalitet? Og hvor "lyst" blir det når sola står rett på, er det slitsomt å se på datamaskin feks? Anonymkode: 7f97e...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå