AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Møtte en fyr før han dro til utlandet for jobb i noen uker. Jeg merker jeg er avhengig av å vite om han vil treffes igjen, klarer ikke leve i usikkerhet og bare se hva som skjer når han er tilbake. Tror vi kommer til å ha noe kontakt vi sosiale medier, kan jo i hvert fall prøve på det for å se an stemninga. Ser for meg at jeg etter en ukes tid kan skrive: "Nå som du har truffet meg og i tillegg fått fordøyd inntrykket noe, ønsker du å møtes på nytt når muligheten byr seg?" Eller blir det teit/desperat? Vil ikke gi uttrykk for at jeg er desperat etter å treffe ham igjen, men jeg er nysgjerrig på han og vil gi det hvert fall en sjanse til. Det ideelle er sikkert å ta det som det kommer, men det orker ikke jeg. Gidder ikke ha kontakt via sosiale medier om han ikke er interessert, liksom. Anonymkode: 9b0e4...04a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Jeg synes kanskje at formuleringen ikke var helt heldig. Litt usikker og på en måte litt klengete. Hvis du må vite, synes jeg egentlig du heller skal si rett ut at du har lyst til å treffe ham igjen, gleder deg til å treffe ham igjen, eller lignende, og slenge på en "Hva med deg?" eller noe i den duren. Altså noe som er litt fastere og sikrere enn slik du formulerte det først. For i det øyeblikket du spør ham, samme hvordan du gjør det, er jo katten ute av sekken i den forstand at han skjønner at du vil treffe ham igjen, og da er det like greit å eie situasjonen. 👍 Anonymkode: 3ea19...556 11
Gjest Stella Rose Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Hvorfor gjøre ting så innviklet, er jo bare å spørre rett ut," Har du lyst å treffes igjen ?"
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 «Fordøyd inntrykket»? Har du to hoder eller noe sånn? Fire armer? Støtter de over. Ikke bruk så tungt, klengete språk. Bare si «Hei! Hva med å ta turen til utested x når du er tilbake?» Anonymkode: 31eca...1a4 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 Eller noe så enkelt som ''du jeg skal på...vil du være med?'' Anonymkode: 372e6...820 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes kanskje at formuleringen ikke var helt heldig. Litt usikker og på en måte litt klengete. Hvis du må vite, synes jeg egentlig du heller skal si rett ut at du har lyst til å treffe ham igjen, gleder deg til å treffe ham igjen, eller lignende, og slenge på en "Hva med deg?" eller noe i den duren. Altså noe som er litt fastere og sikrere enn slik du formulerte det først. For i det øyeblikket du spør ham, samme hvordan du gjør det, er jo katten ute av sekken i den forstand at han skjønner at du vil treffe ham igjen, og da er det like greit å eie situasjonen. 👍 Anonymkode: 3ea19...556 9 minutter siden, Stella Rose skrev: Hvorfor gjøre ting så innviklet, er jo bare å spørre rett ut," Har du lyst å treffes igjen ?" Jeg er forsåvidt enig i det... På en måte gir jeg jo uttrykk for usikkerhet uansett. Men er det noe galt i å ville ha klarhet i hvor vi står? Blir det like ille/like usikkert om jeg skriver: " Som du vet, liker jeg å spille med åpne kort; Har du lyst til å treffes igjen neste gang muligheten byr seg?" Evt. "Hvordan er det egentlig, vil du treffes igjen neste gang muligheten byr seg?" Jeg har altså litt behov for å skrive et eller annet så det blir litt mindre random at jeg spør... Å foreslå noe konkret blir vanskelig ettersom jeg skal opereres og ikke vet når jeg er på beina igjen (forhåpentligvis i løpet av kort tid). I tillegg er han ofte på reise ifm. jobb. Derfor vil jeg bruke formuleringen "når muligheten byr seg". Jeg oppfatter han som ærlig og oppriktig når han får et konkret spørsmål. Anonymkode: 9b0e4...04a
Neket Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 Dårlige formuleringer som oser av usikkerhet! Vil du treffes igjen? Så kan du jo slenge på åpne kort, gidder ikke gå rundt grøten osv om det er så viktig å forklare i svadavendinger hvorfor du vil møtes igjen. 7
Gjest Stella Rose Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forsåvidt enig i det... På en måte gir jeg jo uttrykk for usikkerhet uansett. Men er det noe galt i å ville ha klarhet i hvor vi står? Blir det like ille/like usikkert om jeg skriver: " Som du vet, liker jeg å spille med åpne kort; Har du lyst til å treffes igjen neste gang muligheten byr seg?" Evt. "Hvordan er det egentlig, vil du treffes igjen neste gang muligheten byr seg?" Jeg har altså litt behov for å skrive et eller annet så det blir litt mindre random at jeg spør... Å foreslå noe konkret blir vanskelig ettersom jeg skal opereres og ikke vet når jeg er på beina igjen (forhåpentligvis i løpet av kort tid). I tillegg er han ofte på reise ifm. jobb. Derfor vil jeg bruke formuleringen "når muligheten byr seg". Jeg oppfatter han som ærlig og oppriktig når han får et konkret spørsmål. Anonymkode: 9b0e4...04a Du kverulerer og legger alt for mye i dette, spør rett ut.
Kitcat Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 Hvorfor må du skrive så keitete? Det var hyggelig da vi møttes sist! God tur til ..... Har du lyst å treffes igjen når du er tilbake fra jobbreisen? Klem fra meg 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 Du vil vite «hvor dere står»?? Syntes du sa at dere bare har møttes en gang? Helt ærlig: forslagene dine til meldinger er skikkelig sutrete og turn-off. Anonymkode: 31eca...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 12 minutter siden, Kitcat skrev: Hvorfor må du skrive så keitete? Det var hyggelig da vi møttes sist! God tur til ..... Har du lyst å treffes igjen når du er tilbake fra jobbreisen? Klem fra meg Fordi jeg føler det er så desperat å spørre... Samtidig trenger jeg det. Har allerede sagt det var hyggelig å møtes, det ble sendt "takk for i går"-meldinger og han har allerede dratt. Men ellers synes jeg meldingen er fin. Og jeg skjønner at jeg bare bør spørre rett ut. Jeg bare synes det blir så fryktelig random om jeg bare skriver "vil du møtes igjen neste gang muligheten byr seg?", uten noe mer. Vil dessuten vente noen dager. 36 minutter siden, Neket skrev: Dårlige formuleringer som oser av usikkerhet! Vil du treffes igjen? Så kan du jo slenge på åpne kort, gidder ikke gå rundt grøten osv om det er så viktig å forklare i svadavendinger hvorfor du vil møtes igjen. Anonymkode: 9b0e4...04a
Gjest Cathe. Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 (endret) Jeg tenker at det viktigste er at du spør på en måte som er "deg". Med det sagt, så synes jeg ikke du skal skrive det du først foreslo, da det gir inntrykk av at du er fryktelig usikker på deg selv (jf. "fordøyd inntrykket"). Å skrive at du liker å spille med åpne kort synes jeg derimot ikke gjør noe. Da synes jeg snarere du fremstår som trygg på deg selv. Dessuten viser jo det at du krever det samme tilbake, så slipper du forhåpentligvis gå å lure til stadighet, men føle deg trygg på hvor du har han. Kjør på, lykke til Endret 30. august 2018 av Cathe.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #13 Skrevet 30. august 2018 Husk at i dating/relasjoner er det to likeverdige parter som møtes utifra en gjensidig interesse for hverandre. Det blir helt feil av deg å allerede nå sette deg selv i en underlegen posisjon. Meldingene dine får deg til å framstå skikkelig tafatt. Må innrømme at jeg skjønner godt hvorfor du er singel. Slutt å unnskylde at du eksisterer! Anonymkode: 31eca...1a4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #14 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at i dating/relasjoner er det to likeverdige parter som møtes utifra en gjensidig interesse for hverandre. Det blir helt feil av deg å allerede nå sette deg selv i en underlegen posisjon. Meldingene dine får deg til å framstå skikkelig tafatt. Må innrømme at jeg skjønner godt hvorfor du er singel. Slutt å unnskylde at du eksisterer! Anonymkode: 31eca...1a4 Er det tafatt å spørre om han vil møtes igjen? Grunnen til at jeg er singel skyldes at jeg endelig klarte å komme meg ut av et over tre år langt forhold hvor jeg ble psykisk mishandlet. Har pustet et år. Var det nødvendig å slenge ut av seg en sånn kommentar? Anonymkode: 9b0e4...04a 1
Eplejuice123 Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 off altså. Kan du ikke bare spørre: "vil du treffes igjen?" Enten så får du ja, eller så får du nei.
Eplejuice123 Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det tafatt å spørre om han vil møtes igjen? Grunnen til at jeg er singel skyldes at jeg endelig klarte å komme meg ut av et over tre år langt forhold hvor jeg ble psykisk mishandlet. Har pustet et år. Var det nødvendig å slenge ut av seg en sånn kommentar? Anonymkode: 9b0e4...04a Det kunne da ikke denne personen vite. Var sikkert ikke vondt ment. 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, Eplejuice123 skrev: Det kunne da ikke denne personen vite. Var sikkert ikke vondt ment. Nei, men det var et veldig tynt grunnlag å bygge på? Ikke noe særlig stas å få slengt i trynet at "jeg skjønner hvorfor du er singel" , bare fordi jeg har stilt et spørsmål? Anonymkode: 9b0e4...04a 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #18 Skrevet 30. august 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det tafatt å spørre om han vil møtes igjen? Grunnen til at jeg er singel skyldes at jeg endelig klarte å komme meg ut av et over tre år langt forhold hvor jeg ble psykisk mishandlet. Har pustet et år. Var det nødvendig å slenge ut av seg en sånn kommentar? Anonymkode: 9b0e4...04a Det er ikke tafatt å spørre om han vil møtes igjen. Det er forslagene dine til formuleringer som er tafatte. Anonymkode: 31eca...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #19 Skrevet 30. august 2018 Okei, bør jeg vente med å spørre? Eller kan jeg bare kjøre på? To dager siden vi møttes. Anonymkode: 9b0e4...04a
Eplejuice123 Skrevet 30. august 2018 #20 Skrevet 30. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, bør jeg vente med å spørre? Eller kan jeg bare kjøre på? To dager siden vi møttes. Anonymkode: 9b0e4...04a Ville venta jeg. En uke ellerno. Han tenker uansett sikkert litt på deg hvis han fikk et godt inntrykk. 👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå