Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det endelig bevist at det er fysiske årsaker til at enkelte sanger blir sittende fast i øret:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103242

Godt å vite at det ikke er min feil at jeg gikk rundt og sang "Se Norges blomsterdal" hele fredag... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

Glad det ikke er min feil... :Hehe:

Her en dag ble jeg bare ikke kvitt "Se der kommer det en ku i tunnellen"...

Og før jul gikk jeg bare rundt og nynnet på "When a child is born", selv om jeg ikke kan teksten.

Skrevet
Og før jul gikk jeg bare rundt og nynnet på "When a child is born"' date=' selv om jeg ikke kan teksten.[/quote']

Akkurat det var problemet med "Se Norges blomsterdal" også - jeg kan bare første linje av teksten, men hele melodien. Så jeg gikk rundt og nynnet "Se Norges blomsterdal, lala lala lala lala lalalalalala...." i nesten et døgn.

Gjest lilletroll
Skrevet

Har hørt at en skal synge "Ja vi elsker" for å bli kvitt enkelte hjernelimte sanger.....da blir man kvitt den sangen som sitter som limt, mens ja vi elsker aldri setter seg.....har prøvd...det funker for meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat det var problemet med "Se Norges blomsterdal" også - jeg kan bare første linje av teksten, men hele melodien. Så jeg gikk rundt og nynnet "Se Norges blomsterdal, lala lala lala lala lalalalalala...." i nesten et døgn.

Jeg ser deg for meg... :ler:

Helt meningsløst! :ler2:

Skrevet

Da er det ikke min feil at jeg går og synger "This years love" siden Ali var på audition i Idol.Klarer bare ikke å få den ut av hjernen min

Skrevet

Jeg ser deg for meg... :ler:

Helt meningsløst! :ler2:

Totalt og fullstendig meningsløst. Men siden jeg nå har skrevet disse innleggene, har den KOMMET TILBAKE! HJELP!!! Se Norges blomsterdal...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Har hørt at en skal synge "Ja vi elsker" for å bli kvitt enkelte hjernelimte sanger.....da blir man kvitt den sangen som sitter som limt' date=' mens ja vi elsker aldri setter seg.....har prøvd...det funker for meg :)[/quote']

:klø: Kan ikke "Ja, vi elsker" sette seg?Må prøve. :digge: "Ja, vi elsker dette landet" :digge:

Gjest gjest1
Skrevet

Kaizers setter seg alltid i hue mitt når typen har spilt det i bilen hit og dit, og den som går en del på svisj for tiden han synger "i never sleeeeep alååååne" eller noe slikt, og de siste dagene hadde jeg en dritstygg en om noen som knuser en mobil for de trenger å være alene, har bare hørt den en gang, men PANG der satt den stygg som fy!

Skrevet
Kaizers setter seg alltid i hue mitt når typen har spilt det i bilen hit og dit' date=' og den som går en del på svisj for tiden han synger "i never sleeeeep alååååne" eller noe slikt, og de siste dagene hadde jeg en dritstygg en om noen som knuser en mobil for de trenger å være alene, har bare hørt den en gang, men PANG der satt den stygg som fy![/quote']

Ja, den sangen til The Margarets om han som knuser mobilen (husker ikke tittelen) - den gikk jeg også og sang på for noen dager siden. Men det var altså før jeg startet mentalterrorisme med blomsterdal-sangen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Today I smashed my mobile phone, because I need to be alone... :digge:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får ikke sanger på hjernen lenger.

Med unntak av "Rosa helikopter", som fremdeles dukker opp i hjernen min innimellom. :o

Gjest gjest1
Skrevet
Today I smashed my mobile phone, because I need to be alone... :digge:

:ler:

HÅLL KJÆFT!!! :frustrert:

Skrevet

sanger på hjernen ja. jeg har vært hjemsøkt av "love shine a light" siden melodi grand prix tidlig på 90-tallet en gang. og sangen er jo grusom.

Skrevet
sanger på hjernen ja. jeg har vært hjemsøkt av "love shine a light" siden melodi grand prix tidlig på 90-tallet en gang. og sangen er jo grusom.

:ler: :trøste:

Å ha en sang på hjernen siden tidlig på 80-tallet burde nesten kvalifisere til erstatning synes jeg.

Den siste låta jeg hadde totalt på hjernen var "Rich Girl" med Gwen Stefani. Noe som resulterte at jeg ble lei låta etter kun å ha hørt den et par ganger (bortsett i fra alle gangene jeg hadde hørt den inne i hodet mitt da..) Også gikk jeg rundt og nynna på "Everytime" med Britney leeeenge.

Skrevet

Jeg husker veldig godt at jeg i fjor hadde Kjerringa Med Staven på hjernen i flere dager. Og det er ikke så lenge siden jeg hadde Ica's nye reklamesang på hjernen, for ikke å snakke om makrell i tomat på tube-sangen. :roll:

Skrevet

"jeg ser at du faller, jeg ser at du faller"

Urk! :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Skilles Johanneeeeee

skilles Johanne

Jeg oorker ikke leeve mer med deeeeg

Skrevet

aha! :-)

Zanzibaaaaar, hvor er nå deeeeet

Takk, Trøffel! :wink:

Skrevet
"jeg ser at du faller, jeg ser at du faller"

Urk! :-?

Jo takk. Fireåringen her i huset gauler på den dagen lang... og når han har lagt seg så sitter jeg her... "være en venn... ser at du faller...."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...