AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Har invitert min kjære gjennom 10 år med på noe idag. Er det ikke rart at de kun ber ham og ikke oss? Mulig jeg er hårsår her altså men jeg syns det var veldig rart.. Anonymkode: a2564...d37
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Det spørs jo veldig på hva det er. Om svigerfar og hans bror inviterer mannen på fisketur, så er ikke det så rart St de inviterer han personlig med på guttetur, liksom. Anonymkode: 57e2f...72c 3
Ild Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Nei, det er ikke rart. Det som *er* rart er å reagere på ting som dette.
Gjest Stella Rose Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Kommer an på hva det gjelder, er det middag, bursdag eller noe sånt syns jeg det er veldig spesielt at du ikke blir invitert.
Gjest Kritt Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har invitert min kjære gjennom 10 år med på noe idag. Er det ikke rart at de kun ber ham og ikke oss? Mulig jeg er hårsår her altså men jeg syns det var veldig rart.. Anonymkode: a2564...d37 Spørs jo helt på hva slags arrangement det er. Om de har flere barn er det ikke så rart at de av og til bare inviterer bare egne barn og ikke partnere. Mine foreldre har gjort det samme noen ganger.
Carrot Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 Så fint at din familie inkluderer partneren din alene også! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 Herregud... det kommer an på hva dette er... Er det en gutte-greie eller en familiegreie? Om det er f.eks kun gutter som skal noe spesielt, f.eks grille, fiske o.l. så blir du selvsagt ikke invitert hehehe Men om det er en familiegreie som middag, selskap eller no i den dure, så SKAL du bli invitert.. Med mindre noen ikke ønsker å skape gode familieforhold. Anonymkode: 79c17...b31
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 Ser at det ble litt feil skrevet av meg. Med svigerfamilien mener jeg hans familie = min svigerfamilie. Og det er snakk om middag. ts Anonymkode: a2564...d37 1
Gjest ti10 Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at det ble litt feil skrevet av meg. Med svigerfamilien mener jeg hans familie = min svigerfamilie. Og det er snakk om middag. ts Anonymkode: a2564...d37 Høres spesielt ut, men hvis det ikke har skjedd før, er det kanskje noe de ønsker å snakke med ham alene om. Du får nok høre hva det er etterpå. Hvis det da hadde vist seg å ikke være noe spesiell grunn, tror jeg nok jeg hadde tatt kontakt med dem det gjaldt og spurt.
Muskath Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 Det er jeg enig i er rart. At hans familie ber han på middag uten deg når dere har vært et par i 10 år. Jeg hadde spurt hvorfor. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 Hei TS, Svar fra en mann: Det er snakk om en middag altså? Og ja, dette er ikke bare rart, men respektløst. Du er jo kona/samboeren til deres sønn, og hvis de ønsker en familierelasjon/forhold til deg også, så må de invitere dere sammen! Vet ikke hvordan deres forhold er nå, men om jeg var mannen din, så hadde jeg tatt dette opp med foreldrene mine. Ser ingen grunn til at noen skal behandle kona mi slik. Ikke foreldrene mine engang. Hvis de ikke hadde noen spesiell grunn, så hadde ikke jeg dratt på middag heller. Anonymkode: 79c17...b31 2
Illuminatum Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei TS, Svar fra en mann: Det er snakk om en middag altså? Og ja, dette er ikke bare rart, men respektløst. Du er jo kona/samboeren til deres sønn, og hvis de ønsker en familierelasjon/forhold til deg også, så må de invitere dere sammen! Vet ikke hvordan deres forhold er nå, men om jeg var mannen din, så hadde jeg tatt dette opp med foreldrene mine. Ser ingen grunn til at noen skal behandle kona mi slik. Ikke foreldrene mine engang. Hvis de ikke hadde noen spesiell grunn, så hadde ikke jeg dratt på middag heller. Anonymkode: 79c17...b31 Er helt enig med deg, dog med et visst unntak. Om det er hans foreldre som har invitert kun sine barn på noe så kan det ha en grei forklaring. Ellers hadde jeg nok ikke reist om min samboer ikke ble invitert på noe. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #13 Skrevet 30. august 2018 Middag hos et søsken med søskenens familie. Uten meg. ts Anonymkode: a2564...d37 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #14 Skrevet 30. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Middag hos et søsken med søskenens familie. Uten meg. ts Anonymkode: a2564...d37 Ser ingem grunn til å IKKE invitere deg. Det blir bare dumt... du skulle absolutt ha vært med Anonymkode: 79c17...b31 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ingem grunn til å IKKE invitere deg. Det blir bare dumt... du skulle absolutt ha vært med Anonymkode: 79c17...b31 Ja, men ble ikke invitert😑de inviterte kun ham.. syns det er så rart ts Anonymkode: a2564...d37 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 Ja det er rart, enkelt og greit🤔 Hva synes mannen din om dette? Jeg ville fått han til å gjennomføre middagen, kanskje det er grunner til at du ikke ble bedt som vil komme fram da. Hvis ikke kan det jo være en glipp. Men tenker at hvis det gjentar seg (uten at det var en god grunn) så ville jeg snakket med mannen og fått han til snakke med sin familie. Anonymkode: 33da6...019
Duff Skrevet 31. august 2018 #17 Skrevet 31. august 2018 Min første tanke var at foreldrene hadde noe spesielt å ta opp som angikk barna feks at det er skrevet testamente eller at de skal gjøre en stor endring i livet, alvorlig sykdom etc. Men så ser jeg at de andre barna skulle ha med sine respektive og da kan det jo ikke være noe sånt som ligger bak. En årsak hos oss kunne være kjøttkakemiddag for det har jeg sagt hun gjerne må invitere sønnen på alene uten meg. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #18 Skrevet 31. august 2018 Da burde han jo bare svare "er med "samboern navn" den dagen, hun kan vel bli med?" Sier de nei, så burde han si "hva er grunnen, i og med at de andre har deres familie der? Isåfall må jeg si nei takk, opptatt" Anonymkode: eb86a...2b7 1
SoWhat? Skrevet 31. august 2018 #19 Skrevet 31. august 2018 Hvorfor i all verden spør ikke samboeren din hvorfor du ikke er bedt? Det er det første jeg ville gjort. Når alle andre er bedt, og dere har vært samboere i ti år, så er det rart å ikke spørre. Det er ikke bare rart å ikke be deg. Det er stygt. De ekskluderer deg jo. Nei, det er ikke greit. Da må det i så fall være en veldig god grunn. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #20 Skrevet 31. august 2018 Fikk du pratet med mannen om dette ts. Anonymkode: 87f90...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå