AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Hei! Jeg ønsker et lite bryllup. Bryr meg ikke så veldig om en stor fest, ønsker heller ikke å bruke store mengder med penger på denne dagen. Ingen av oss har veldig stor familie, og jeg er ikke fryktelig glad i oppmerksomhet. Ønsker et lite og casual bryllup, og vil høre deres erfaringer! Hvordan gjorde dere det? Jeg trenger tips. Ønsker meg som sagt ikke en stor, oppblåst, svindyr fest - jeg vil bare være gift med kjæresten min ❤️ Anonymkode: e1be1...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Vi giftet oss humanistisk og hadde alt på et lite gårdshotell. Vi pyntet en liten hytte med vakker utsikt, og lagde "midtgang" der inne, og giftet oss med utsikten i bakgrunnen. Deretter gikk vi over tunet og hadde middag og fest i en litt større bygning på gården. De fleste av gjestene kunne bo på hotellet (vi hadde 28 gjester totalt), og resten bodde hos lokale gjester. Det var mulig å bruke hagen på gården og den platting, så det ble ikke for tett. For oss ble det veldig casual opplevelse fordi alt var på samme sted, og det var mat og drikke på løpende bånd, alltid et sted å sitte, og ingen "dødtid" for gjestene. Da vi tok bilder arrangerte vi påskeeggjakt (det var i påska) basert på fakta om oss to, og det tok omtrent like lang tid som fotograferingen. Vi fikk mye skryt for at bryllupet hadde føltes som en hyggelig fest hvor alle gjeste hverandre og hadde det fint. Litt penger ble det jo, men vi kunne helt klart gjort det billigere også. Det viktigste for oss var bare at det var null stress på dagen, og at alle hadde det hyggelig "selv om" bryllup ofte er en stiv setting. Anonymkode: 5da93...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå