Gå til innhold

The ordinary - hudpleie til superpris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som benytter The ordinary i sin hudpleierutine? Kan du skrive hva slags type hud du har, hvilke produkter du bruker og hva slags resultatet du har hatt? Ble veldig nysgjerrig på dette etter jeg leste en anbefaling på forumet tidligere. Første gang jeg hører om det og det virker spennende og ikke minst rimelig! Så holder de det de lover?

Anonymkode: 37936...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til The Ordinary. :jepp: 

Har fuktfattig fet hud, og bruker reseptbelagt krem (epiduo) mot voksenakne. Nå kun som vedlikehold for å holde det borte.

Fra The Ordinary bruker jeg:

* niacinamide

* alle oljene bortsett fra squalane, som jeg reagerer på. Favoritten er rose hip

* Natural Moisturizing Factors-krem

* ''Buffet'' + copper peptides (den vanlige ''Buffet'' er også god)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Jeg sverger til The Ordinary. :jepp: 

Har fuktfattig fet hud, og bruker reseptbelagt krem (epiduo) mot voksenakne. Nå kun som vedlikehold for å holde det borte.

Fra The Ordinary bruker jeg:

* niacinamide

* alle oljene bortsett fra squalane, som jeg reagerer på. Favoritten er rose hip

* Natural Moisturizing Factors-krem

* ''Buffet'' + copper peptides (den vanlige ''Buffet'' er også god)

Hvordan reagerte du på den oljen? Tror nemlig det akkurat var den jeg bestilte da jeg så en anbefaling på en nettside av nettopp den men har ikke mottatt den enda.

Jeg har også dehydrert og sensitiv hud så håper den kremen og buffet kan hjelpe som jeg også har bestilt :)

Skrevet

Har aldri hørt om det før, endte opp med å handle ti produkter.

Burde jeg si takk eller faen? Hadde jo absolutt vært takk om det er så godt som de lover :)

• Liker 1
Skrevet

Har bare testet ut Rosehip seed oil, men den er super. Bruker den om kvelden før nattkrem, og huden min får nok fukt. Har prøvd andre dyrere oljer tidligere som ikke har vært like gode. 

Anonymkode: 15479...d15

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Emblja skrev:

Har aldri hørt om det før, endte opp med å handle ti produkter.

Burde jeg si takk eller faen? Hadde jo absolutt vært takk om det er så godt som de lover :)

:ler: bestilte i alle fall fem produkter derfra jeg også. Spennende greier. Håper de funker :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tørr og sensitiv hud. Kjøpte meg en god del produkter da jeg var i London nylig, og har brukt dem en del. Jeg fikk cystiske utbrudd av (sannsynligvis) et av produktene, så jeg fikk beskjed av noen gjennom nettsiden deres å avvente til huden min ble fin igjen. Den ble bedre nesten umiddelbart etter at jeg sluttet å bruke dem, og nå er jeg er rimelig sikker på at jeg har funnet synderen. Etter det har jeg sakte men sikkert introdusert et nytt produkt ca. annenhver dag. Her er listen over produktene jeg bruker:

Morgen: Hyaluronic Acid 2 % + B5 og Natural Moisturizing Factors + HA eller kun Amino Acids + B5 (noen ganger topper jeg den med Natural Moisturizing Factors, eller så bruker jeg litt Ultra Repair Cream fra First Aid Beauty)

Kveld: Hyaluronic Acid 2 % + B5 og 100 % Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil

Tidligere brukte jeg 100 % Plant-Derived Squalane, men det er nok synderen som gav meg cystiske utbrudd.

Disse produktene gir meg fantastisk fukt i de øvre hudlagene, men jeg synes ikke det gir noe varig. Tenkte jeg skulle se om jeg kunne introdusere noe mer dyptvirkende, og kanskje også noe for pigmentering. Jeg må uansett vente til huden min blir vant med det. 

Anonymkode: ee56b...aa9

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Sjela skrev:

:ler: bestilte i alle fall fem produkter derfra jeg også. Spennende greier. Håper de funker :nigo:

håhå! Vi får holde hverandre oppdatert 😄 Regner med vi får produktene tidlig neste uke :3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har bestilt nyperosefrøoljen. Har veldig god erfaring med oljen fra tidligere (da fra et annet merke). Har også bestilt primer og squalane (anti-aging). Har tørr hud

Endret av fresia
Skrevet
21 timer siden, Sjela skrev:

Hvordan reagerte du på den oljen? Tror nemlig det akkurat var den jeg bestilte da jeg så en anbefaling på en nettside av nettopp den men har ikke mottatt den enda.

Jeg har også dehydrert og sensitiv hud så håper den kremen og buffet kan hjelpe som jeg også har bestilt :)

Jeg får utbrudd av den. Dessverre, vil jeg si, for ingen andre produkter har noen gang gitt meg så mye fukt som den. :( Så det er skikkelig trist, men akk. Om den funker for deg (vet om mange som liker den), så vil den være helt super for dehydrert hud.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tørr og sensitiv hud. Kjøpte meg en god del produkter da jeg var i London nylig, og har brukt dem en del. Jeg fikk cystiske utbrudd av (sannsynligvis) et av produktene, så jeg fikk beskjed av noen gjennom nettsiden deres å avvente til huden min ble fin igjen. Den ble bedre nesten umiddelbart etter at jeg sluttet å bruke dem, og nå er jeg er rimelig sikker på at jeg har funnet synderen. Etter det har jeg sakte men sikkert introdusert et nytt produkt ca. annenhver dag. Her er listen over produktene jeg bruker:

Morgen: Hyaluronic Acid 2 % + B5 og Natural Moisturizing Factors + HA eller kun Amino Acids + B5 (noen ganger topper jeg den med Natural Moisturizing Factors, eller så bruker jeg litt Ultra Repair Cream fra First Aid Beauty)

Kveld: Hyaluronic Acid 2 % + B5 og 100 % Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil

Tidligere brukte jeg 100 % Plant-Derived Squalane, men det er nok synderen som gav meg cystiske utbrudd.

Disse produktene gir meg fantastisk fukt i de øvre hudlagene, men jeg synes ikke det gir noe varig. Tenkte jeg skulle se om jeg kunne introdusere noe mer dyptvirkende, og kanskje også noe for pigmentering. Jeg må uansett vente til huden min blir vant med det. 

Anonymkode: ee56b...aa9

Squalane var synderen her også dessverre.

Skrevet

Er det særlig forskjell på hyaluronsyreproduktet til The Ordinary versus Cosrx?

Rose hip oil har jeg litt dårlig langtidsbruk effekt av - gir mer komedoner for min del tross tørr hud. 

Anonymkode: 182c3...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...