AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Da jeg var liten laget mamma en gryte med hvalbiff. Det var gulrøtter, og en Orange saus oppi. Hun sa det var tomatpuré, kraft og vann. Noen som har laget dette og vet fremgangsmåte og mengder av alt? Anonymkode: d8d6e...cb4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 På 30.8.2018 den 9.17, AnonymBruker skrev: Da jeg var liten laget mamma en gryte med hvalbiff. Det var gulrøtter, og en Orange saus oppi. Hun sa det var tomatpuré, kraft og vann. Noen som har laget dette og vet fremgangsmåte og mengder av alt? Anonymkode: d8d6e...cb4 La hvalen være i fred Anonymkode: 0a382...9e6 2
Muskath Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 On 8/30/2018 at 9:17 AM, AnonymBruker said: Da jeg var liten laget mamma en gryte med hvalbiff. Det var gulrøtter, og en Orange saus oppi. Hun sa det var tomatpuré, kraft og vann. Noen som har laget dette og vet fremgangsmåte og mengder av alt? Anonymkode: d8d6e...cb4 Jeg vet ikke oppskrift, men jeg ville hatt løk i. Og hvis det var oransje farge, kanskje det var rømme i sausen? Hvis det er hvalbiff må det ikke koke for lenge, da blir kjøttet tørt. Ville hatt gulrøtter og løk i gryte, latt det koke til mørt. Så brunet kjøttet i panne og hatt oppi. Så tomatpuré og rømme til slutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå