Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

nå begynner en ny pp og lurer på om det er noen tilskudd jeg kan ta for å bedre sjansene for å bli gravid? Feks. B12, vitamin E osv...? Mistenker at jeg har kort lutefase.. håper noen har noen gode tips!!! ☹️😊 

ts

Anonymkode: 10130...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk grapefruktjus morgen og kveld noen dager før eggløsning og frem til dagen etter. Fikk klaff den mnd jeg gjorde det🙈🙈

Anonymkode: 23ab2...4f3

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikk grapefruktjus morgen og kveld noen dager før eggløsning og frem til dagen etter. Fikk klaff den mnd jeg gjorde det🙈🙈

Anonymkode: 23ab2...4f3

Det skal jeg prøve!! Takk for tips😀 

ts

Anonymkode: 10130...550

• Liker 1
Skrevet

Vitamin B6(pyridosksin)

Anonymkode: 23bcc...283

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også kort lutealfase. Eggløsning på dag 21 og mensen dag 31. Ble henvist til sykehuset på tirsdag. Jeg har tatt "gravid" av nycoplus i 4 mnd. 

Skrevet

Det har ikke blitt bevist at tilskudd av vitaminer ol kan gjøre det lettere å bli gravid, så vidt jeg vet.

Det viktigste er å spise sunt, ikke ligge i mangel på noe. Ikke drikke alkohol og ikke røyke. 

Anonymkode: ca21c...6db

Skrevet

Bevegelse/trening tror jeg er bra for blodsirkulasjon. Drikk maks 2 kopper med kaffe per dag etter eggløsning er mine tips☺️

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Hvor får man kjøpt grapefruktjuice? Har aldri funnet det på Rema eller på andre butikker? 

Skrevet
24 minutter siden, Klokkeblomst90 skrev:

Hvor får man kjøpt grapefruktjuice? Har aldri funnet det på Rema eller på andre butikker? 

Kiwi har iallefall!

Anonymkode: 7c5f8...85e

Skrevet

Jeg fikk eggløsningsprøyte hos legen. Gravid nå.

Anonymkode: 97f0e...76e

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Klokkeblomst90 skrev:

Coop extra kjøpte jeg på😊

Skrevet
16 timer siden, Klokkeblomst90 skrev:

De fleste butikker her har det. Men det står med juicen i kjøla. 

Anonymkode: fd14c...74e

Skrevet

Har hørt at slimløsende hostesaft kan hjelpe, ikke prøvd selv.

lykke til

Anonymkode: d9ef4...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...