Ayesh Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe badebalje fra Stokke. Den man kan slå sammen etter å ha brukt den. Jeg lurer på om man får plass til den i dusjkabinett? Hvor lenge får barnet brukt den? Hvilken badebalje er du mest fornøyd med? Når slutter barnet å bruke badebalje?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Har hatt stellekommode med badebalje i. Den har vært passelig til ca 6-8 mnd og de har begynt å sitte litt selv, da har vi gått over til å bruke vanlig badekar og badestol i Regner med det er Flexibath du tenker på, den er jo ikke sånn veldig stor, men kan nok brukes en stund, så lenge man vil egentlig. De jeg kjenner har brukt den til 2-3 år. Mest for at barnet skal få ha badeopplevelsen, da alternativet er dusj. Men så god plass er det jo ikke når de er så store. Selv er jeg så stiv i kroppen så lenge jeg ammer at jeg har vært nødt til å ha noe som står i høyt oppe for å klare å bade babyen, for stivner sånn til om jeg skal sitte på kne eller huk på gulvet. Så for meg hadde ikke Flexibath vært førstevalg til nyfødt. Anonymkode: 255fe...57a
Pearl2.0 Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Veldig fornøyd med det fra Biltema som kan bli helt flatt👍🙂 det har føtter også, så synes det står stabilt. Det fra stokke synes jeg er greit som reisebadebalje, men liker ikke proppen helt, og heller ikke selve baljen. https://www.biltema.no/hjem/baderomstilbehor/tilbehor-for-barn/sammenleggbar-badebalje-2000037603
Ayesh Skrevet 30. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, Pearl2.0 skrev: Veldig fornøyd med det fra Biltema som kan bli helt flatt👍🙂 det har føtter også, så synes det står stabilt. Det fra stokke synes jeg er greit som reisebadebalje, men liker ikke proppen helt, og heller ikke selve baljen. https://www.biltema.no/hjem/baderomstilbehor/tilbehor-for-barn/sammenleggbar-badebalje-2000037603 Tusen takk. Ser fin ut. Kanskje jeg kjøper den. Hvor lenge får barnet brukt den?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 Den fra Stokke får plass i dusjkabinettet, og min på 2,5 år bruker fortsatt balja Anonymkode: 19475...5ce
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 Jeg har den fra Stokke Vært fornøyd med den, og veldig kjekt at den tar liten plass når den ikke er i bruk. Til nyfødt har jeg satt den oppe på vaskemaskinen for å komme opp i høyden. Anonymkode: 49141...3c5
Ayesh Skrevet 30. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2018 5 timer siden, Pearl2.0 skrev: Veldig fornøyd med det fra Biltema som kan bli helt flatt👍🙂 det har føtter også, så synes det står stabilt. Det fra stokke synes jeg er greit som reisebadebalje, men liker ikke proppen helt, og heller ikke selve baljen. https://www.biltema.no/hjem/baderomstilbehor/tilbehor-for-barn/sammenleggbar-badebalje-2000037603 Får du plass til den med føtter inne i dusjkabinett?
Ayesh Skrevet 30. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den fra Stokke får plass i dusjkabinettet, og min på 2,5 år bruker fortsatt balja Anonymkode: 19475...5ce 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har den fra Stokke Vært fornøyd med den, og veldig kjekt at den tar liten plass når den ikke er i bruk. Til nyfødt har jeg satt den oppe på vaskemaskinen for å komme opp i høyden. Anonymkode: 49141...3c5 Det er den som heter felxi bath som dere snakker om?og det finnes bare i en str? Jeg spør så jeg ikke kjøper feil type
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 Er folk så usikre på seg selv at de til og med må be om tips til innkjøp av ei badebalje...? Det er helt fantastisk. Anonymkode: d427f...52f 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er folk så usikre på seg selv at de til og med må be om tips til innkjøp av ei badebalje...? Det er helt fantastisk. Anonymkode: d427f...52f Ta deg en bolle da, solstråla Klart man kan spørre om tips. Anonymkode: 49141...3c5 6
Hobby Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 Bruker IKEA sin. Blir nå brukt som skittentøyskurv, men hender at 4-åringen fortsatt vil bruke den.Er ikke god plass, men han koser seg😂
Pearl2.0 Skrevet 30. august 2018 #13 Skrevet 30. august 2018 3 timer siden, Ayesh skrev: Får du plass til den med føtter inne i dusjkabinett? Jaa👍 første vår er over 2, 5 år og har veldig god plass enda🙂
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #14 Skrevet 30. august 2018 Vi bruker den fra Stokke og er super fornøyd. Utrolig greit at den kan klappe sammen. I begynnelsen brukte vi den sammen med den "skjema". Veldig greit Anonymkode: 08c3c...fb4
Minlillelykke Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 Vi har også vært veldig fornøyd med stokke sitt. Nå er vår blitt så stor at hun bader sammen med storebror i badekaret
Ayesh Skrevet 30. august 2018 Forfatter #16 Skrevet 30. august 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker den fra Stokke og er super fornøyd. Utrolig greit at den kan klappe sammen. I begynnelsen brukte vi den sammen med den "skjema". Veldig greit Anonymkode: 08c3c...fb4 Skjema?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 7 timer siden, Ayesh skrev: Det er den som heter felxi bath som dere snakker om?og det finnes bare i en str? Jeg spør så jeg ikke kjøper feil type Ja, er den finnes bare en størrelse så vidt jeg vet i hvertfall. Veldig deilig å bare kunne slå den sammen. Vi kjøpte også til det nyfødtsetet til balja og syns det var veldig kjekt Anonymkode: 19475...5ce
Minlillelykke Skrevet 31. august 2018 #18 Skrevet 31. august 2018 10 timer siden, Ayesh skrev: Skjema? Tipper det vedkommende mener er spedbarnsinnlegget. Vi har brukt dette på vår og vært veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #19 Skrevet 31. august 2018 Bare jeg som synes Stokke sin er veldig liten? Jenta mi er 6 mnd og får knapt plass, ligger/sitter i badestol. Blir kanskje bedre når hun kan sitte selv, men den er ikke i trangeste laget uansett da? Anonymkode: 3f3b0...d25
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #20 Skrevet 31. august 2018 13 timer siden, Ayesh skrev: Skjema? 😂 Syns jeg dobbelt sjekket men jeg mente å skrive skjea (som ikke høres så bra ut det heller men forhåpentligvis høres litt riktigere ut). Men ja som noen skriver så mente jeg baby innlegg greia til å ha oppi Anonymkode: 08c3c...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå