Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 En som tok deg med på romantiske gravveltings-dater og skrek til black metal band som bysselulle til du sov og endte forholdet deres med å ofre dere, ville dere datet en sånn? Å og ikke glem kristenhetsen nå da
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Joda, en sånn en ville jeg datet. Uten tvil
nyibyen Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 En som tok deg med på romantiske gravveltings-dater og skrek til black metal band som bysselulle til du sov og endte forholdet deres med å ofre dere' date=' ville dere datet en sånn? Å og ikke glem kristenhetsen nå da [/quote'] Been there, done that! (Vel, bortsett fra at vi ikke VELTET noen av gravene, eller ofret hverandre. Åh, gode gamle minner strømmer på...!)
Gjest Cerise Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 :o nope...høres ikke helt ut som min drømmeprins nei!
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Hehe, nei Langt i fra man of dreams!!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Vel, i og med at alle menn bør sees på som "oppussingsobjekter" når de anskaffes, ser jeg ikke helt bort fra at dette kunne blitt et interessant prosjekt...
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #9 Skrevet 14. mars 2005 Nei. Ikke at jeg egentlig har noen tro verken på gud eller satan som sådann, men jeg innbilder meg at en satanist tilber det onde.... og det sier mye om innsiden av hodet hans, og da kunne han aldri blitt kjæreste med meg.
Gjest SumoBryter Skrevet 14. mars 2005 #10 Skrevet 14. mars 2005 Kanskje... det finnes jo mange slag av Satanister, men er Ateistisk Satanist kunne jeg ikke vært sammen med. En annen slags Satanist vel kanskje... spørs litt hva han tror på....
Gjest GreenSky Skrevet 14. mars 2005 #13 Skrevet 14. mars 2005 Men hva er en satanist? Som gother kjenner jeg flere som går med opp-ned kors, og som generelt ser ganske skumle ut, osv men som ikke er satanister likevel. De leker litt med grenser bare. Også jeg har i andres øyne sett ut som en satanist, har hatt min opp-ned kors periode jeg også. Men en virkelig satanist, kunne jeg ikke blitt sammen med. Har til nå ikke møtt på noen, så jeg tror de er ganske sjeldne.
Gjest Daniella_ Skrevet 14. mars 2005 #14 Skrevet 14. mars 2005 Men hva er en satanist? Som gother kjenner jeg flere som går med opp-ned kors' date= og som generelt ser ganske skumle ut, osv men som ikke er satanister likevel. De leker litt med grenser bare. Også jeg har i andres øyne sett ut som en satanist, har hatt min opp-ned kors periode jeg også. Men en virkelig satanist, kunne jeg ikke blitt sammen med. Har til nå ikke møtt på noen, så jeg tror de er ganske sjeldne. Det samme lurer jeg på. Venninnen min er stikk motsatt av meg. Går med opp-ned kors, har sort langt hår og kler seg i sorte klær. Lurer på hva hun er :klø: Uansett, en sånn som spidey beskriver kunne jeg nok ikke vært sammen med. Gravveltingsdate, næi
Gjest GreenSky Skrevet 14. mars 2005 #15 Skrevet 14. mars 2005 Det samme lurer jeg på. Venninnen min er stikk motsatt av meg. Går med opp-ned kors, har sort langt hår og kler seg i sorte klær. Lurer på hva hun er :klø: Uansett, en sånn som spidey beskriver kunne jeg nok ikke vært sammen med. Gravveltingsdate, næi Hun er venninna di, og du vet ikke det? :o Hvorfor har du ikke spurt, da? Å gå med opp-ned kors, svart hår og svarte klær betyr ikke nødvendigvis at en er satanist. Jeg har blitt tatt for å være satanist jeg også, feilaktig, pga utseendet.
Gjest Daniella_ Skrevet 14. mars 2005 #16 Skrevet 14. mars 2005 Hun er venninna di, og du vet ikke det? :o Hvorfor har du ikke spurt, da? Å gå med opp-ned kors, svart hår og svarte klær betyr ikke nødvendigvis at en er satanist. Jeg har blitt tatt for å være satanist jeg også, feilaktig, pga utseendet. Nei, jeg har aldri spurt om hva hun tror på. Satanist er hun nok ikke. Da hadde jeg nok visst det Men, hva står dette opp-ned korset for egentlig?
Gjest Sumo utlogget... Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Men hva er en satanist? Som gother kjenner jeg flere som går med opp-ned kors' date= og som generelt ser ganske skumle ut, osv men som ikke er satanister likevel. De leker litt med grenser bare. Også jeg har i andres øyne sett ut som en satanist, har hatt min opp-ned kors periode jeg også. Men en virkelig satanist, kunne jeg ikke blitt sammen med. Har til nå ikke møtt på noen, så jeg tror de er ganske sjeldne. Jeg har snakket med en del satanister og kommet til den konklusjon at de fleeste av dem er Atetister. De rebellerer mot religion og dens makt. Så finnes det sånne Satanister som tror at Satan er herren og at Gud og Jesus er egentlig onde undertrykkere og at Satan vil gjøre deg fri fra dette.... Så finnes det visst også noen satanister som tror på noe som heter Ha Satan eller noe... en eller annen gammel Satanistisk Gud. Men i hovedsak er Satanister folk som hater religion. Men som jeg har understreket til Satanister tidligere at hvis de virkelig tror på Satan som Herren, så må de vel også tro på bibelen og tror de på bibelen vil de havne i Helvete... eller noe sånt, jeg forvirrer meg selv noen ganger. Jeg tror at de fleste Satanister som ikke er Ateister er selvmotsigende go tenker egentlig ikke over hva de tror på så mye. Hilsen Sumo utlogget...
Gjest GreenSky Skrevet 14. mars 2005 #18 Skrevet 14. mars 2005 Slike satanister som du beskriver der sumo, er vel bare fjortiser, eller folk som går igjennom en fjortis/opprørsperiode. Å bruke opp-ned kors for å ta avstand fra religion synes jeg (nå) er temmelig teit.
Gjest GreenSky Skrevet 14. mars 2005 #19 Skrevet 14. mars 2005 Så finnes det visst også noen satanister som tror på noe som heter Ha Satan eller noe... en eller annen gammel Satanistisk Gud. Dette skjønner jeg ikke. Lucifer var opprinnelig en engel, og ble jo forvist fra himmelriket, fordi han misunte Guds makt, og ønsket herredømme over jorden/menneskene. Da han ble forvist fikk han navnet Satan. Satan er ingen Gud. (Kristendommen og satanismen har bare en Gud) Hvilken religion/Gud er det du snakker om?
Gjest satanizt Skrevet 14. mars 2005 #20 Skrevet 14. mars 2005 slutt å rakk ned på satanister. vi er mennesker vi også!!! og ikke uttal dere om noe dere ikke VET!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå