Gå til innhold

hva er en demovare pc? anbefales dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man fremdeles garanti ?

Anonymkode: 0ef77...a53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man fremdeles garanti ?

halo? selv om at det er litt tidlig..

Skrevet

Spør i butikken for sikkerhets skyld, men stort sett så skal du fortsatt ha garanti. 

Anonymkode: 583d2...7d5

Skrevet

Jeg kjøpte en demovare for 2 1/2 år siden, en smarttelefon. Jeg fikk vanlig garanti. 

Skrevet
5 minutter siden, emilie123 skrev:

Jeg kjøpte en demovare for 2 1/2 år siden, en smarttelefon. Jeg fikk vanlig garanti. 

hva var galt med den da,siden den var demovare..?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Demovare betyr vel at den har vært i utstilling. Altså den har vært pakket opp og brukt i butikken. Betyr ikke at det er noe galt med den. Men den er ikke 100% 'fresh'. 

Er ikke det samme som varer som har blitt returnert. Men det trenger ikke å være noe galt med dem heller. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting galt med den, men det var en demonstrasjon vare. Dvs en av de telefonene som en kan se på i butikken. Den er jo ikke brukt, bare at den har vært vist fram i butikken

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Demovare betyr vel at den har vært i utstilling. Altså den har vært pakket opp og brukt i butikken. Betyr ikke at det er noe galt med den. Men den er ikke 100% 'fresh'. 

Er ikke det samme som varer som har blitt returnert. Men det trenger ikke å være noe galt med dem heller. 

Det blir som en B-vare. Feks at en kjøper en vaskemaskin som har feks fått en liten bulk. Ikke noe galt med den annet enn kosmetisk. En demovare er vanligvis ikke brukt, bortsett fra tv , de står jo gjerne på i butikken. Og feks radio/CD, de kan være prøvd i butikken, men ikke utover det

Skrevet
2 minutter siden, emilie123 skrev:

Det blir som en B-vare. Feks at en kjøper en vaskemaskin som har feks fått en liten bulk. Ikke noe galt med den annet enn kosmetisk. En demovare er vanligvis ikke brukt, bortsett fra tv , de står jo gjerne på i butikken. Og feks radio/CD, de kan være prøvd i butikken, men ikke utover det

Var det jeg mente! 

Skrevet

nnmbnhjm7uhjm7uhjm7uk,8i

15 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Er ikke det samme som varer som har blitt returnert ??. Men det trenger ikke å være noe galt med dem heller. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

nnmbnhjm7uhjm7uhjm7uk,8i

Ja. Helt enig 😂

• Liker 2
Skrevet

ts, det jeg skkrev over var ikke meninga.Men er ikke demovarer varer som har vært brukt og levert tilbake før fristen?

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Ja. Helt enig 😂

Har ødelagt tastatur 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts, det jeg skkrev over var ikke meninga.Men er ikke demovarer varer som har vært brukt og levert tilbake før fristen?

Demovarer har blitt brukt som utstilling i butikken. (Demonstrasjonsvarer). De som er returnert pga 'anger' merkes med noe annet. Men du skal uansett ha samme garanti på begge som du har når du kjøper en 'vanlig' vare 

Skrevet

Drit nå i om du har garanti,

du har selvfølgelig 5 års reklamasjonsrett (evt. 2), uavhengig om det er demo eller ny vare.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ødelagt tastatur 

Da er det på tide å få ny pc. Gjerne en demovare 😉😘

Skrevet
1 minutt siden, puppi skrev:

Drit nå i om du har garanti,

du har selvfølgelig 5 års reklamasjonsrett (evt. 2), uavhengig om det er demo eller ny vare.

Selvsagt. Nå blandet jeg begrepene. Reklamasjonsrett har du uansett. 

Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Demovarer har blitt brukt som utstilling i butikken. (Demonstrasjonsvarer). De som er returnert pga 'anger' merkes med noe annet. Men du skal uansett ha samme garanti på begge som du har når du kjøper en 'vanlig' vare 

TS, Takk! Får satse på det var et godt kjøp. Kjøpte nå. Jeg vaska pc med kjøkkenspray. Nå fungerer ikke tastatur + skjerm har dårlig kvalitet... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS, Takk! Får satse på det var et godt kjøp. Kjøpte nå. Jeg vaska pc med kjøkkenspray. Nå fungerer ikke tastatur + skjerm har dårlig kvalitet... 

Ikke gjør det neste gang. Bruk bare en tørr klut, gjerne mikrofiberklut 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...