Gå til innhold

Hvor mange kilo kan jeg ta av på 23 uke`?????

majan

Anbefalte innlegg

Ja spørsmålet mitt er jo på overskriften.

Jeg skal gifte meg i slutten av august og lurer på hvor mange kilo jeg kan klare og ta av meg til da.

Jeg går på Libra kurs og har gått ned 9 kg hittils. Prøvde brudekjolen min idag og fikk PANIKK for den er fortsatt for liten.

Jeg prøver og enten gå tur eller sykle på ergometersykkel en halvtime hver dag, og jeg spiser hver 3-4 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man skal gå ned på en sunn og fornuftig måte så vil et par kilo i mnd være en ok målestokk. Så 10 kilo skal du nok klare, om du er flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg aner virkelig ikke hva et Libra kurs går ut på, og du sier ingenting om utganspunktet ditt eller hvor lenge du har gått på dette kurset.

Hvor mye veier du? Hvor mange kilo skal du ned?

Men man kan vel i utgangspunktet si at man kan gå ned mellom 0.5 kg til 1.5 kg i uken. Men alt avhenger av hvordan du slanker deg og hvor mye du har å ta av.

Jeg har funnet ut at maks for meg er 2-3 kilo i måneden og jeg har bare 10-15 kilo som jeg kan ta av. Og det vil selvfølgelig bli vanskeligere når man får mindre å ta av!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge bmi skal jeg gå ned 20 kilo for og være såkalt "normal".

Libra går ut på og spise sunn og god mat. 5 måltider om dagen slik at man holder forbrenningen oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

1-2 kilo i uka er vel anbefalt som rasjonell slanking, går du ned noe mer enn det så blir det fort vanskelig å følge. Så på 23 uker burde det jo være mulig å gå ned de 20 kiloene du prater om. Men! Om det tar lengre tid så gjør jo ikke det noe heller. Bedre å ta det skikkelig, enn fort ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilo er en ting, cm er en annen...

Er jo cm. som er viktig for deg som skal inn i en kjole i mindre størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...