AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Er dame og liker at mannen tar styring under sex. Hva liker dere? Anonymkode: 2e95d...28c
BMW 5-serie 535D Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Er mann og liker å ha oftest styringen, men liker også å være underdanig en gang i blandt gjerne leve ut bdsm litt.
Bubo Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Har styringen for det meste. Savner ofte at det er litt mer variert 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Det virker nesten som om ingen jenter liker å ha litt kontroll selv, men heller foretrekker at mannen styrer. Anonymkode: fcbfd...a97
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 Det er i alltid jeg som styrer, men jeg kan savne litt motsatt. Det har ingen ting med å være underdanig "sub" å gjøre. Det har derimot veldig mye med latskap å gjøre. Å bare få service uten å styre alt hadde vært bra å få oppleve. Mann Anonymkode: 7afb5...e7e
ZdM Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 Jeg er kvinne og liker å ha makt og tease og leke og bruke partneren litt for egen (og hans) tilfredsstillelse. Liker også å dele på å ta initiativet. Kan være ganske rå og frekk også når jeg er i det humøret. 😁 Samtidig liker jeg å kjenne at jeg må gi fra meg kontrollen, og at mannen er mann med stor M, på en måte. Føler meg ekstra feminin da. Kan også sette pris på å være litt sub innimellom. Så jeg tror egentlig jeg svitsjer en del etter humøret. Jeg har stor sexlyst og elsker det meste av sex. 😅 Det virker som om mennene setter pris på gleden og tryggheten, og variasjonen i sexlivet. Og jeg tenner jo ekstra på at de synes jeg er sexy og blir steinharde og superkåte og vil fortsette igjen og igjen. Ingenting er som lange dager med variert og fantastisk sex hvis kjemien er gnistrende og eksplosiv. 😅😅🤩🤩 Men jeg trives best i faste og langvarige forhold. Sexen er absolutt best da. Kvalitet fremfor kvantitet. 👌
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 Dere menn som sier dere har styringen hele tiden.. betyr det at sexen blir lite variert og kjedelig i lengden? Hva gjør damen da? Tar hun initiativ til ting også, eller er hun mest som en passiv mottager (eller utelukkende submissive)? Anonymkode: c5974...f4a
Jentadi Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 Jeg liker best å gi fra meg kontrollen, men jeg gir den ikke fra meg uten kamp. Jeg elsker å lekeslåss, og erte på meg kjæresten min. Det hender at ris er det eneste som stopper meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå