Gå til innhold

Hvor mange personer har du i livet ditt som aldri har skuffet deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alltid har stilt opp for deg når du har trengt dem, aldri løyet for deg og som du vet med hele ditt hjertet at bare ønsker deg alt godt? 

Selv har jeg to slike mennesker i livet mitt og det er min mor og min far.

Anonymkode: 916e3...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, de fleste kan og vil skuffe en, på en eller annen måte.

Det kan være en ting som ble sagt feil. ting som ikke ble sagt som man skulle ønske ble det. En bursdag som ble avglemt. En uheldig kommentar ment som fleip som såret likevel. Ting sagt i affekt som man angrer på i ettertid. Osv osv. 

Det kommer av at mennesker er ikke feilfrie. Vi dummer oss ut, titt. Likevel kan man være en god venn, kjæreste, kollega eller søsken. 

Om du skal rangere eller dytte unna alle som på en eller annen måte har skuffa deg tror jeg du kan ende opp veldig ensom og trist.

Mest sannsynlig har, eller vil, også din mor og far gjort/gjøre noe du kanskje kan bli skuffa over, før eller siden. 

Ikke la folk kjøre over deg, men ha litt takhøyde og tilgivelse . Alle gjør feil, sikkert du også. Men man kan være god likevel :) 

• Liker 8
Skrevet

Samboer og søster. Skilsmisse innebærer for mye løgn og falskt fokus på barna til at jeg nevner foreldre, selv om begge stiller opp som bare rakkern nå når jeg er i voksen alder.

Anonymkode: 2eca4...de6

Skrevet

Nå kommer det veldig an på graden da, for å bli lett skuffet, har man jo blitt av alle. Men jeg har vel en venninne, som ikke har skuffet i alvorlig grad ennå. 

Anonymkode: e3118...5ce

Skrevet

Stort sett alle. Folk presterer omtrent på det nivået jeg forventer, så jeg blir ikke skuffet.

Jeg har blitt akuffet i nære forhold hvor jeg faktisk forventer noe, men innser at det er en stor ubalanse.

Skrevet

Det er ingen i livet mitt som aldri har skuffet meg på en eller annen måte. Men jeg har nok også skuffet dem, så tror vi ligger ganske jevnt (snakker nå om de nære personene i livet mitt: foreldre, barn, søsken, kjæreste, nære venner)

• Liker 2
Skrevet

Alle har skuffet meg, og jeg har skuffet de. Sånn er livet, som et pust i sivet...

Anonymkode: 4abf8...b0a

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Som alltid har stilt opp for deg når du har trengt dem, aldri løyet for deg og som du vet med hele ditt hjertet at bare ønsker deg alt godt? 

Selv har jeg to slike mennesker i livet mitt og det er min mor og min far.

Anonymkode: 916e3...a39

Ingen. Inkludert meg selv.

Man kan ikke forvente noe sånt av folk.

Skrevet

Alle i min nærmeste krets har vært der når jeg har trengt dem og jeg stoler helt på dem og vet de vil meg godt. En forelder, mannen min, en håndfull gode venner, søsken, en tante og min gudmor. Jeg kan ikke tenke meg en situasjon der jeg virkelig trenger dem og de ikke stiller opp. Da tenker på viktige ting altså og ikke småtteri. Småtteri bryr jeg meg ikke noe om og ingen er perfekte. Jeg håper og tror at de ser på meg også som en person de kan regne med. 

Skrevet

I utgangspunktet bare ungene som aldri har skuffet meg. 

Men samtidig vet jeg at jeg har ei venninne, mamma, mormor og morfar som i utgangspunktet alltid vil meg vel. Det er bare at noen ganger kommer det skikkelig feilslått ut. 

Anonymkode: 4ee2c...936

Skrevet

1. Det er ei veldig god venninne. Samt min far men han lever desverre ikke lengre 😔

Anonymkode: 026af...3cb

Skrevet

Min mann, en tante og mine barn. 

Anonymkode: 779be...8a0

• Liker 1
Skrevet

Ingen, jeg har takhøyde for mine nære. Forstår at mennesker er mennesker, de gjør feil, de angrer, de lever. Det er opptil folk personlig hvor mye de blir skuffet eller ikke, hva de forventer av folk.

Anonymkode: 7f98b...119

Skrevet

Svaret mitt; Ingen, det er helt urealistisk.

Skrevet
På 30.8.2018 den 0.45, veggteppe skrev:

Vet du hva, de fleste kan og vil skuffe en, på en eller annen måte.

Det kan være en ting som ble sagt feil. ting som ikke ble sagt som man skulle ønske ble det. En bursdag som ble avglemt. En uheldig kommentar ment som fleip som såret likevel. Ting sagt i affekt som man angrer på i ettertid. Osv osv. 

Det kommer av at mennesker er ikke feilfrie. Vi dummer oss ut, titt. Likevel kan man være en god venn, kjæreste, kollega eller søsken. 

Om du skal rangere eller dytte unna alle som på en eller annen måte har skuffa deg tror jeg du kan ende opp veldig ensom og trist.

Mest sannsynlig har, eller vil, også din mor og far gjort/gjøre noe du kanskje kan bli skuffa over, før eller siden. 

Ikke la folk kjøre over deg, men ha litt takhøyde og tilgivelse . Alle gjør feil, sikkert du også. Men man kan være god likevel :) 

Tror ikke slike småting går under skuffelse. Med mindre man er smålig og utilgivende av seg. 

Anonymkode: 5c75a...9b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...