T-Rex Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Som trådtittel sier, hvor finner jeg brukbart utvalg av (gjerne halvretro) kvadratiske kjøkkenduker på ca 1 x 1 meter, i naturstoff? En litt større duk med impregnering, til å tørke av, er også interessant. Kanskje også voksduk. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Bruktbutikker, f.eks NMS Gjenbruk (Fretex er dårlig på tekstiler, ironisk nok). Jeg fant tre jeg likte første gang jeg var på jakt etter slike, og det var mange duker i farger som ikke passet kjøkkenet. I første omgang kjøpte jeg bare en, men da jeg kom tilbake to uker senere for å kjøpe flere var de to andre fremdeles der. Det virker ikke som om det er stor omsetning i slike duker, hverdagsduker har gått litt av moten. Anonymkode: d8619...f34
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 21 timer siden, T-Rex skrev: Som trådtittel sier, hvor finner jeg brukbart utvalg av (gjerne halvretro) kvadratiske kjøkkenduker på ca 1 x 1 meter, i naturstoff? En litt større duk med impregnering, til å tørke av, er også interessant. Kanskje også voksduk. Forslag? Hmmm, det er ikke du som tipser andre om å bruke GOOGLE vel? Anonymkode: 3ba1f...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Voksduker: se KID, Princess, Nille o.l. butikker. Anonymkode: 3ba1f...4d3
T-Rex Skrevet 31. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2018 22 hours ago, AnonymBruker said: Hmmm, det er ikke du som tipser andre om å bruke GOOGLE vel? Anonymkode: 3ba1f...4d3 Jeg har googla, og finner nesten ingenting. Det er derfor jeg spør.
T-Rex Skrevet 31. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2018 On 8/30/2018 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Bruktbutikker, f.eks NMS Gjenbruk (Fretex er dårlig på tekstiler, ironisk nok). Jeg fant tre jeg likte første gang jeg var på jakt etter slike, og det var mange duker i farger som ikke passet kjøkkenet. I første omgang kjøpte jeg bare en, men da jeg kom tilbake to uker senere for å kjøpe flere var de to andre fremdeles der. Det virker ikke som om det er stor omsetning i slike duker, hverdagsduker har gått litt av moten. Anonymkode: d8619...f34 Takk, jeg noterer meg det.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Jeg har kjøpt flere 90 x 90 duker på Kid og Princess i årenes løp, kan tenke med Sparkjøp også kan ha en del. Anonymkode: 2286e...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå