Karoline93 Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 (endret) Hei Jeg tok min siste p-pille på tirsdag (sukkerpille, Loette). Fikk "mensen" som jeg skulle mens jeg tok disse sukkerpillene. Onsdag, første dag uten p-piller, fikk jeg en liten blødning på kvelden. I dag er det ikke noe blod. Er dette en bortfallsblødning, og vil det si at jeg kan få EL om 2 uker? Har ikke helt skjønt dette enda, hehe 😋 Endret 30. august 2018 av Karoline93
Tyah Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Når EL kommer etter p-pille slutt er veldig individuelt. Noen hopper rett inn i en regelmessig syklus, mens andre sliter med uregelmessig syklus og/eller manglende EL. Vil anbefale deg å gå ut i fra at EL kommer om ca. 14 dager og begynne å legge inn aksjer i god tid. Ville også fulgt med på fysiske tegn som EL-slim og EL-smerter. EL-tester er jo også en mulighet. Men av egen erfaring ville jeg ventet med det. For min del ble jeg bare stresset av EL-tester
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Bortfallsblødningen er den blødningen du fikk når du tok sukkerpillene, den som skjer hver måned du står på p piller og tar sukkerpillene. Blødningen du hadde nå igjen kan godt være en hormonell blødning av noe slag da kroppen kan være litt i ubalanse i starten av p pille slutt. Ville som hun som skrev over gå ut ifra at eggløsning er om ca 14 dager, legg inn aksjer i dagene før og etter det. Når jeg sluttet på p piller fikk jeg positiv eggløsningstest 20 dager etter jeg sluttet på p pillene, men det er veldig individuelt hvor lang tid det tar før eggløsningen starter igjen. Anonymkode: 4227a...1d8
Karoline93 Skrevet 30. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2018 Tusen takk, setter veldig stor pris på svarene deres 😊 Da skal jeg legge inn aksjer de dagene, også får det bare ta den tiden det tar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå