jenteanonym91 Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Hvor mye har dere betalt for heldagsfotograf i bryllup? Kunne i grunnen tenkt å ha bilder både fra jeg og forloverene mine ordner seg, drar til kirka osv, og det samme for min mann. Hvordan ville dere løst det? Vil det bli feil for en eventuell proff fotograf at man har en bekjent til å ta bilder av en av oss? At det ikke blir helhet i bildene på en måte... I tillegg kunne vi tenkt oss å ha skikkelige bilder av alle gjestene. Hvordan kan man løse dette? Er det kleit at fotograf tar bilder av gjestene i par/gjenger/familier etterhvert som de kommer? Er redd for det kan bli litt oppstilt, og at gjestene på en måte må "stå i kø" for dette. Er jo også mulig at proff-fotograf er å tar bryllupsbilder med oss mens gjestene ankommer lokalet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 25.000kr for heldags. Dette inkludert alle bildene ferdig redigert på minnepinnen. Tror ikke fotografen våres ville ha hatt tid å ordne oppstilt bilder av gjestene når de kommer - blir nok en kø og kjedelig bilder. Derimot satt våres fotograf opp en "photobooth" på lokalet og etter middagen ble han der 1 time og tok masse bilder. Vi hadde kjøpt inn en del stæsj og ræl og da folk var i skikkelig godt humør etter en god middag og nok å drikke, fikk vi masse morsomme bilder! Toastmasteren ga beskjed etter middagen var ferdig at photobooth var nå åpne og at alle måte ta en tur ditt. Dette betalt vi 2500kr ekstra for, og fikk også disse bildene på samme minnepinne. Anonymkode: 5578c...b91
Diamant20 Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Har sett på nettet at noen har laget en stor ramme i tre, der de har satt opp kamera på stativ eller fått noen til å ta bilder av gjestene inni den. Man kan jo feks sende en melding til gjestene dagen før om at de gjerne stikker innom og får tatt bilder. Speiltvillingene gjorde det så du kan jo ta en titt på bloggen hennes hvis du vil (ikke reklame)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå