AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Hva er greia, skal vi bare kommunisere med symboler? Klarer dere ikke introdusere dere selv lengre? Ikke tørr dere å skrive noe annet enn et "hei" heller. Mister totalt interessen. All engasjement er borte virker det som, hva er poenget med å i det hele tatt ta kontakt om du ikke gidder å skrive litt om deg selv og si noe om hvorfor du tar kontakt? Åååh, nei dette datinglivet på nett er håpløst! Måtte bare få ut frustrasjon her! Anonymkode: 2b0db...4a8 1
matrobot Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Neida, jeg er enig med deg at nettdating er håpløs (for det meste). 90% av mine matcher svarer ikke, så jeg ser ikke noe poeng med å fortsette hvis folk ikke tar det seriøst. Jeg får heller komme meg ut.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 Hadde aldri startet en samtale med bare en smiley selv, jeg hadde nok ikke giddet å svare engang. Jeg ville vært på utkikk etter noen som la litt mer inn i forsøket og som turte å ta litt initiativ, dele litt informasjon om sin egen hverdag på eget initiativ og ikke noen kun stiller spørsmål og suger til seg informasjon... Anonymkode: 7fc8b...645 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri startet en samtale med bare en smiley selv, jeg hadde nok ikke giddet å svare engang. Jeg ville vært på utkikk etter noen som la litt mer inn i forsøket og som turte å ta litt initiativ, dele litt informasjon om sin egen hverdag på eget initiativ og ikke noen kun stiller spørsmål og suger til seg informasjon... Anonymkode: 7fc8b...645 Det som er litt spesielt er at noen av disse fremstår som seriøse i profilteksten, de vet hva de ser etter og hva de ønsker, men likevel åpner de en melding med smiley? Haha, hva er vitsen, da tror jeg ikke du er så seriøs likevel jeg. Anonymkode: 2b0db...4a8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #7 Skrevet 30. august 2018 Kan være at han er drittlei av å bruke tid på å skrive en lang tekst, uten å få svar eller bli blokkert. Sender derfor en smiley for å se om det er noe håp om respons først. Anonymkode: acba1...3fe 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være at han er drittlei av å bruke tid på å skrive en lang tekst, uten å få svar eller bli blokkert. Sender derfor en smiley for å se om det er noe håp om respons først. Anonymkode: acba1...3fe Dette har jeg også tenkt, men å sende bare en smiley kan nok bidra til at folk ikke svarer så en mellomting er kanskje bedre Jeg kan svare på korte meldinger. Om han bare skriver hei så skriver jeg hei eller hei, hvordan går det? tilbake og så ser jeg hvordan det går med samtalen. Vil jo gi folk en sjanse når jeg har matchet med dem, men trykker ikke liker på alle da så da ønsker jeg å prate med dem jeg får match med. Anonymkode: 2c233...c2a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 Dere tar dere alt for høytidelig damer. Hva skal mannen snu hele verden for å vise han er interessert? Dere analyserer alt for mye. Når dere åpner med et "Hei" som første melding klager mannen da? Tror du han går inn på KG å skriver i frustrasjon da? Anonymkode: 634bc...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #10 Skrevet 30. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være at han er drittlei av å bruke tid på å skrive en lang tekst, uten å få svar eller bli blokkert. Sender derfor en smiley for å se om det er noe håp om respons først. Anonymkode: acba1...3fe Tenkte akkurat samme. Anonymkode: 7ebfc...7ce
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 De tenker nok at hvis de er kjekke nok så holder en smiley i første omgang. Anonymkode: 4f65c...689
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere tar dere alt for høytidelig damer. Hva skal mannen snu hele verden for å vise han er interessert? Dere analyserer alt for mye. Når dere åpner med et "Hei" som første melding klager mannen da? Tror du han går inn på KG å skriver i frustrasjon da? Anonymkode: 634bc...5f8 Når man skriver til en mann først så får man ikke svar tilbake. Based on a true story. Anonymkode: 32bca...00a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 Å herregud. Karen åpner med smileys? Han har jo ikke sendt dickpi*ks heller. Vi elsker drama og diskusjoner eller hva? Anonymkode: 634bc...5f8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 utrolig tafatte og evneveike. Like greit at dealbreakern viser seg så tidlig. Så kan han sitte der i månedsvis å sende smiletegn og bli avstandsforelska mens en annen Don Juan som faktisk tør å direkte be meg på en ordentlig date (ikke "finne på no en dag") og har gjort i stand og gjort innsats, viser hvorfor jeg bør gi han en sjanse, viser at han liker meg og gjør innsats for å få meg, er den fyren som snapper meg vekk fra de andre tafatte. Smilyene deres går inn ene øyet og ut det andre holdt jeg på å å si Anonymkode: f222f...cf8 1
Duff Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 Er det ikke bare å sende en smiley tilbake da? Som man spør får man svar liksom.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #16 Skrevet 1. september 2018 Fordi når mannfolka sender en fin og flott åpningsreplikk og oppfører seg skikkelig når de ber om en date, blir de blokkert og damen logger seg inn på KG og lager en tråd om pågående menn. Sånn sikra derfor begynner de med en 😀 Anonymkode: 3d3dc...a40
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #17 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi når mannfolka sender en fin og flott åpningsreplikk og oppfører seg skikkelig når de ber om en date, blir de blokkert og damen logger seg inn på KG og lager en tråd om pågående menn. Sånn sikra derfor begynner de med en 😀 Anonymkode: 3d3dc...a40 Har jeg aldri sett på KG. Anonymkode: 9987b...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå