Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Del Skrevet 14. mars 2005 Ville bare si det: Det er nysnø i Nordmarka - og jeg skal på skitur senere! For første gang i vinter... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. mars 2005 #2 Del Skrevet 14. mars 2005 Yeay Morro med snø da, gleder meg til skitur i påska jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #3 Del Skrevet 14. mars 2005 Ønsker meg bare vår jeg nå. Lei snø allerede (Snø skal man bare ha før jul synes jeg) Gleder meg til ordentlig vår. Mars er jo en av vår månedene så håper den ikke er langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. mars 2005 #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er mange som sier det ja. Jeg for min del synes det er topp med snø fram til påske - bidrar til så mye mer lys og det er jo trivelig! Men etter påske kan våren bare komme ja - og helst uten mellomperioden med gråvær og regn :-D (kravstor jeg nei? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #5 Del Skrevet 14. mars 2005 Er delvis enig med deg, men nå er det lyst når jeg drar på jobb klokken syv, og da trenger jeg ikke snø. I desember/januar derimot er det veldig godt med snø for å få det lysere ute. Vil heller ikke ha regn, det hører da ikke våren til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. mars 2005 #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Joda, jeg er enig der, det gjorde virkelig forskjell da det plutselig begynte å være lyst når jeg kjører til jobb, men jeg tar gjerne litt snø i stedet for slaps likevel jeg da Men som sagt - etter påske vil jeg ha grønne plener og skudd på trærne, fuglekvitter og tørr asfalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #7 Del Skrevet 15. mars 2005 Måtte bare si at føret var topp og at det var skikkelig deilig! Men jeg tenkte mange ganger mens jeg gikk der at jeg gleder meg til jeg kan sykle i marka... Og ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå