Gå til innhold

Avslutte et vennskap med din nærmeste venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde ikke vært akseptabel oppførsel eller hendelse av din beste venn, som hadde gjort at du hadde kuttet helt bånn med din beste og nærmeste venn? 

Anonymkode: 54ca1...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren utnyttelse! Det var årsaken til at jeg kuttet bestevenninnen min helt ut!

Anonymkode: e76f9...0e2

Skrevet

Er mange grunner til å avslutte et vennskap. Veldig stort og åpent spørsmål. Men gjentagende illojalitet, at vennen er slem/hersete og tar null hensyn, kontrollerende, sjalu og splittende. En som utnytter deg gang på gang,manipulerer og lurer deg... Er mange grunner. Har også tilgitt noen men det kommer ann på alvorlighetsgraden, om vennen ser det selv, kanskje det er en misforståelse ect... Har også brutt vennskap fordi personen ikke respekterte mine grenser og ble slem mot meg fordi jeg ikke gjorde akkurat som hun ville, når hun ville... Ble for mye stress for meg å prøve å møte hennes «krav» også hadd hun null forståelse for mine behov. 

Anonymkode: 71e68...41c

Skrevet

At han eller hun viste seg å ikke være en venn.

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange grunner til å avslutte et vennskap. Veldig stort og åpent spørsmål. Men gjentagende illojalitet, at vennen er slem/hersete og tar null hensyn, kontrollerende, sjalu og splittende. En som utnytter deg gang på gang,manipulerer og lurer deg... Er mange grunner. Har også tilgitt noen men det kommer ann på alvorlighetsgraden, om vennen ser det selv, kanskje det er en misforståelse ect... Har også brutt vennskap fordi personen ikke respekterte mine grenser og ble slem mot meg fordi jeg ikke gjorde akkurat som hun ville, når hun ville... Ble for mye stress for meg å prøve å møte hennes «krav» også hadd hun null forståelse for mine behov. 

Hva slags krav?

Anonymkode: e4550...9c6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags krav?

Anonymkode: e4550...9c6

Hun ville at jeg skulle være med ut på byen og feste hver helg med henne, og noen ganger i hverdagen. Ble kjeftet på om jeg ville hjem eller ikke ville ut. Hun ble såret og lei seg om jeg var med andre og ble veldig fornærmet om jeg ikke alltid ringte eller invitere henne samtidig. Hun ønsket å bli invitert med på alt og det var ikke alltid jeg orket å binde meg til noen bestemte avtaler, og var lei av å feste så mye og er introvert, så satte pris på alenetid på tomannshånd med andre venner også. Vi var vel litt forskjellige. Men å bli kjeftet på og skjelt ut aksepterer jeg ikke. Ble kalt mye rart av henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...